تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی اولویت شهرداری است.

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، محمد پیری با تأکید بر تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی، تصریح کرد: تکمیل پروژه های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی دارد و امیدواریم شهرداری به سمت و سویی حرکت کند که رضایت شهروندان ارتقاء یافته و شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر شهرمان باشیم .

وی اعلام داشت: در برنامه کوتاه مدت به هیچ وجه به دنبال شروع پروژه عمرانی نبودیم و فقط تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری و اولویت قرار دادن درخواست های شهروندی در دستور کار پرسنل خدوم شهرداری قرار گرفت, از این رو تسریع در تکمیل " پارک شهر " به جهت استفاده شهروندان آماده خواهد شد .

وی با اشاره به بازپیرایی بوستان ها و پارک های محمدیه و مهرگان افزود:به زودی کلیه پارک ها پس از بهسازی خاک، علف زنی، کاشت نهال، نصب مبلمان شهری و تامین روشنایی پیشکش شهروندان فهیم شهر خواهند شد

وی با اشاره  به مراحل پایانی دیوار کشی کانال آب مهرگان در راستای افزایش ایمنی جهت رفاه حال شهروندان گفت:شهرداری طبق وعده داده شده عملیات محصور نمودن کانال آب را به اتمام خواهد رساند تا به وعده مان پایبند باشیم.

 شهردار محمدیه هم چنین در خصوص احداث جاده مذکور گفت:در راستای رفاه حال شهروندان و با تشکیل کارگروه عمرانی , تلاش بی وقفه نیروهای عمرانی در تسریع و تکمیل پروژه مذکور دلیل این ادعاست.

محمد پیری با اشاره به اولویت قراردادن درخواست ها، نظارت و پیشنهادات شهروندان محترم در حوزه های مختلف خدمات رسانی اذعان داشت:درخصوص جمع آوری سگ های بلاصاحب که درخواست های بی شماری به شهرداری ارسال شده در صدد انعقاد قرارداد با پیمانکار واجد شرایط هست

شهردار محمدیه گفت:از دیگر نکاتی که با شروع فصل تابستان مورد توجه  شهرداری قرار گرفت سم پاشی درختان معابر و بلوارها بود که با موفقیت انجام شد.

لکه گیری آسفالت و جداول معابر و کوچه های سطح شهر از دیگر موضوعاتی بود که شهردار محمدیه به آن اشاره نمود و عنوان کرد:جهت رفاه حال شهروندان عزیز شهر طبق درخواست شهروندان و براساس اولویت عملیات نهضت آسفالت انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات ترافیکی شهرداری نیز گفت: رنگ آمیزی سرعت گیرها، خط کشی عابر پیاده و نصب گل میخ ترافیکی از اقداماتی است که امیدواریم با این اقدامات در کنار همکاری و صبر و حوصله رانندگان و همشهریان عزیز شاهد کاهش حوادث ترافیکی در سطح شهر باشیم

وی با اشاره به پایلوت اجرای برنامه های فرهنگی در استان خاطر نشان کرد: بعد از دوران کرونا و در راستای افزایش روحیه نشاط و شادابی در شهر در صددیم تا با برنامه ریزی دقیق فرهنگ سازی عمومی را در همه زمینه ها ترویج دهیم تا در کنار افزایش سرانه عمرانی و خدماتی در زمینه فرهنگ نیز پایلوت استان و کشور باشیم.

وی در پاسخ به سوال شهروندان در خصوص رفع بلا تکلیفی مجتمع تجاری-اداری مروارید گفت:مجموعه شورا و شهرداری خود را تافته جدا بافته از خریداران ندانسته و در جهت حل مشکل چندین ساله با برگزاری جلسات متعدد با مدیران کل ,پیمانکار و دست اندرکاران در تلاش بوده تا این مشکل حل گردد.

محمد پیری با اعلام آغاز عملیات عمرانی میدان ورودی مهرگان نیز گفت:به زودی عملیات عمرانی جهت اصلاح میدان ورودی مهرگان آغاز خواهد گردید.

 وی در پایان از همکاری و مشارکت شهروندان فهیم، از پیگیری و رهنمودهای اعضای محترم شورای اسلامی و همکاری دستگاه های خدمات رسان و اصحاب رسانه و پرسنل خدوم شهرداری قدردانی نمود و گفت:

 برنامه های بسیار خوبی در حوزه های گوناگون به ویژه در حوزه فرهنگی، اجتماعی،خدمات شهری و ... برنامه ریزی شده و برگزاری جلسات بسیاری با مدیران شهری، شهرستان و استان درخصوص پیگیری مسائل گوناگون از جمله نشست های تخصصی با کارشناسان پیرامون رفع مسائل و مشکلات شهری خواهیم داشت که قول های مساعدی نیز جهت همکاری و رفع موانع گرفته ایم.

 

 

کدخبر: 790120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟