شورا و شهرداری برای ترویج فرهنگ دینی عزم جدی دارند

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، جشن امام رضا {ع}به همت شورا و شهرداری و حوزه مقاومت بسیج حضرت قائم (عج) شهر بیدستان همزمان با دهه کرامت و میلاد هشتمین اختر تابناک امامت حضرت امام رضا (ع)  برگزارشد.

اکبر امامی افزود: برگزاری این آئین در راستای افزایش نشاط و پویایی اجتماعی شهروندان و اجرای برنامه سرود وحدت آفرین سلام فرمانده که این روزها دشمن را عصبی کرده از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ بود.

غلامرضا زارعپور رئیس شورای اسلامی شهر بیدستان نیز ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت هشتمین امام شیعیان، علی بن موسی الرضا (ع) گفت: مقام و جایگاه امام رضا(ع) همیشه در نزد مسلمان بخصوص عاشقانش بسیار بالاست و اعضای شورا و شهرداری با اهمیت این موضوع در راستای ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین شهروندان خود اقدام به برگزاری این جشن با همکاری دیگر ارگان ها ازجمله حوزه مقاومت بسیج حضرت قائم (عج) کرد که با استقبال شهروندان روبرو شد.

image_2022_6_11-21_28_31_394_okX

وی افزود: برپایی جشن و شادی برای ولادت این امام همام در راستای آشنایی بیشتر با کرامات و فضایل ائمه و ترویج فرهنگ دینی برگزار شد که استقبال گسترده مردم نشان داد مردم ولایی شهربیدستان به اهل بیت عصمت و طهارت عشق و ارادت دارند

 

 

کدخبر: 791834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟