دریافت وجه درهنگام ثبت نام دانش آموزان ممنوع می باشد

به گزارش خبرگزاری رکنا درا ردبیل؛ صفری با بیان اینکه ثبت نام نقطه آغاز پیوند خانواده و مدرسه می‌باشداظهارکرد: ۲۶۵ هزار نفر دانش آموز در استان اردبیل برای سال تحصیلی پیش رو در مدارس ثبت نام خواهندکرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه ستاد ثبت نام در استان برنامه ریزی‌های لازم را بعمل آورده است تا مشکلی در ثبت نام برای اولیا بوجودنیایدافزود: ۸۰ درصداز دانش‌آموزان درپایه‌های میانی ثبت‌نام خواهند کردکه این عملیات بصورت خودکارتوسط مدیران مدارس انجام خواهدشد.

وی با اشاره به زمان ثبت نام در پایه‌های تحصیلی گفت: پایه‌های اول ابتدایی از ۱۱ خردادشروع شده است و پایه‌های هفتم و دهم به ترتیب از ۲۸ خرداد و ۱۸ تیرماه و همچنین در مناطق محروم و عشایری در تمامی پایه‌های تحصیلی بدون محدودیت انجام خواهدشد.

صفری افزود: برای ثبت نام قطعی دانش‌آموزان درپایه‌های اول ابتدایی، ۱۱ پایگاه سنجش تحصیلی در استان فعال خواهدبودکه ۷ پایگاه آن در مرکز استان فعالیت خواهدداشت.

وی گفت: ثبت نام دانش آموزان باید تا ۳۱ مردادماه به پایان برسد تا نواحی و مناطق سازماندهی نیروی انسانی خود را بموقع انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، با بیان اینکه ستاد نظارت بر ثبت نام استان بر روند ثبت نام در مدارس نظارت دقیق خواهند داشت افزود: اولیایی در صورت داشتن مشکل احتمالی در امر ثبت نام می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۵۲۱۹۹۶ ستاد نظارت بر ثبت نام استان تماس بگیرند.

 

کدخبر: 793348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟