رسیدگی به 3600 پرونده در سه ماهه اول سال در تعزیرات حکومتی استان قزوین

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، علیرضا حسن‌پوراظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 هزار و 663 فقره پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده که 3267فقره مربوط به بخش کالاها و خدمات،251 پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارزو 145 فقرهرونده های حوزه بهداشت ،درمان و دارو بوده که درصد عملکرد در خصوص پرونده های صنفی در حدود 99% است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین ادامه داد تمرکز بازرسی های تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتی علاوه بر توزیع کنندگان کلی کالا با خرده فروشی های متخلف نیز در دستور کار جدی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد:  حاصل عملکرد تعزیرات حکومتی به نظر مردم میرسد و متخلفان با نصب بنر و تعطیلی واحد صنفی به مردم معرفی شوند و در این مدت واحدهای تعطیل شده شامل انواع متعددی از اصناف از جمله  مشاور املاک، لباس فروشی، فروشگاه پروتئینی وقصابی قنادی آرایشگاه و ...بوده اند که برخورد با متخلفین با جدیت ادامه دارد.

حسن پور با اشاره به روز ملی اصناف و قدردانی از جایگاه واقعی تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصاد کشور افزود تعزیرات حکومتی همواره حامی و یار  اصناف و بازاریان منصف و قانونمدار است؛  آنچه در قالب قانون تعزیرات حکومتی ، انجام می گیرد مربوط به سودجویان و سوداگرانی است  که با تخطی از قانون و زیاده خواهی حق مردم را تضییع می کنند و از بازار اسلامی فاصله گرفته اند که این امر از سوی بازاریان منصف نیز محکوم

می شود.

 

کدخبر: 795880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟