صدور 70 مورد اخطار حاصل پایش واحدهای تولیدی و خدماتی بوئین زهرا در بهار سال جاری

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، خشایار ناظری سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا گفت: در راستای اجرای قوانین و ضوابط محیط زیستی، کارشناسان این اداره در سه ماهه نخست سال جاری 195 بار از واحدهای تولیدی و خدماتی بازدید کرده و وضعیت مدیریت زیست محیطی واحد را مورد بررسی قرار داده اند.

 وی تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده از پساب 25 واحد تولیدی و خدماتی نمونه برداری صورت گرفته و برای رفع آلودگی های واحدهای صنعتی 70 اخطار صادر شده است.

خشایار ناظری ادامه داد: در همین مدت به 146 استعلام استقرار و بهره برداری واحدهای صنعتی و خدماتی پاسخ داده شده و به 9 شکایت نیز رسیدگی و اقدامات قانونی لازم انجام شده است .

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا گفت: حضور محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا در گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی به مدت 24 روز،  شرکت در 5 برنامه گشت مشترک با اداره منابع طبیعی و اداره دامپزشکی و بازدید مداوم از سایت نگه داری مرال در بوستان امام علی (ع) از دیگر فعالیتهای این اداره بود

ناظری اظهار کرد: در راستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از انتشار آلودگی 74 مورد نظارت بر بارگیری و باراندازی پسماند واحدهای صنعتی، پایش شبانه واحدهای صنعتی به مدت 36 شب و پیگیری احداث تصفیه خانه شهرک آراسنج

از دیگر فعالیتهای این اداره بشمار می آید

 

کدخبر: 797784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟