بلاتکلیفی مردم در بخش سونوگرافی باغ‌ملک

به گزارش رکنا از خوزستان ،برخی از اهالی شهرستان باغ‌ملک طی  تماس های مکرر ، نسبت به عدم نظارت و کنترل شرایط حاکم بر نوبت دهی بخش سونوگرافی بیمارستان شهید طباطبایی این شهر ابراز نارضایتی کردند . 

 

یکی از این افراد می گوید: جهت دریافت نوبت سونوگرافی به بیمارستان شهید طباطبایی مراجعه و تاریخ ۱/۴/۱۴۰۱ را برای پذیرش اعلام کردند. در روز مقرر شده، ساعت ۹ صبح پس از یک معطلی چند ساعتی به ما اعلام شد که به دلیل نبود تایپیست ، هفته بعد مراجعه کنید. به دلیل این نوع برخوردها و بی اعتمادی ایجاد شده با صرف هزینه های گزاف مجبور شدیم به اهواز مراجعه کنیم .

یک نفر دیگر می گوید: در بیشتر مواقع مارا در معطلی نگه می دارند و پاسخ شفاف نمی دهند . تکلیف مردم در چنین شرایطی چیست ؟

در همین خصوص ، کرامت جاودان زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغ‌ملک گفت: هر احتمالی وجود دارد و ما منکر گلایه مردم نخواهیم بود . کما اینکه احتمال دارد در زمان مراجعه به هر دلیلی پزشک در وضعیت اورژانسی باشد یا قطعه ای از دستگاه های ما دچار ایراد شود و تکنیسین های بخش سونوگرافی امکان خدمات دهی نداشته باشند، اما کم کاری را نمی شود به این نیروها نسبت داد.

او افزود: اولویت ما با بیماران و مراجعین اورژانسی است و در این بین ما پاسخگوی هر نوع مراجعه ای خواهیم بود. اگر شخصی نسبت به عملکرد بخش های مختلف شبکه بهداشت و درمان گلایه ای دارد ، ما منتظر شنیدن و رسیدگی هستیم .

جعفر احمدی تامرادی

 

کدخبر: 799091 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟