آغاز مرحله دوم تبدیل وضعیت کارکنان غیر رسمی آبفای استان اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان، معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت،از یک ماه گذشته مرحله دوم تبدیل وضعیت کارکنان غیر رسمی آبفای استان اصفهان آغاز شده است.

مجتبی قبادیان با اشاره به تبدیل وضعیت ایثارگران گفت،در مرحله اول 64 نفر از ایثارگران که وظفیه اصلی شرکت را عهده داربودند تبدیل وضعیت شدند و از یک ماه گذشته پس از ابلاغ دستورالعمل جدید شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مرحله دوم تبدیل وضعیت ایثارگران اجرایی شد.

وی با بیان این که پس از تعیین مدیرعامل جدید و تکمیل اعضاءهیات مدیره شرکت مهندسی آبفای کشور به چگونگی سرعت بخشیدن به فرایند تبدیل وضعیت ایثارگران پرداخته شد اعلام کرد، شرکت مادر تخصصی پس از تعیین مصادیق مشاغل برون سپار فراخوان تحویل و بررسی پرونده های تبدیل وضعیت ایثارگران آبفا را صادر نمود.

وی افزود، تاکنون 214 پرونده تشکیل و در مرحله اخذ استعلام از مراجع ذیصلاح برای تایید سوابق ایثارگری است و درصدد هستیم تا پایان ماه جاری پرونده تمام ایثارگران مشمول پس از بررسی و تایید در کمیته سرمایه انسانی و هیات مدیره به آبفای کشور ارسال شود.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به تبدیل وضعیت کارکنانی که در قالب برون سپاری مشغول به فعالیت هستند اظهار داشت، کارکنانی که فعالیت آنان در آبفا در قالب برون سپاری و بر اساس مصادیق معرفی شده می باشد تبدیل حالت اشتغال آنان نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

قبادیان افزود، علاوه بر تاییدیه مدرک ایثارگری ، سابقه بیمه پردازی درسال های 99 و 1400 ،قرداد بین فرد و شرکت پیمانکار به صورت کامل در سال های 99 و1400 ، کپی و اصل مدارک تحصیلی و هویتی از دیگر مدارک لازم جهت تشکیل پرونده تغییر حالت اشتغال ایثارگران است.

اصفهان /بهمن راعی

کدخبر: 811511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟