راز سند خودروهای میلیاردی در قم فاش شد/ شگرد خلافکاران چه بود؟

به گزارش رکنا از قم، سردار بهادر اسماعیلی اظهارداشت، با اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قم مشخص شد افرادی با خرید خودروهای گران قیمت مدل پایین در مزایده ها و اخذ گذر موقت جهت انتقال آن ها به کشورهای همسایه نسبت به سند نمره کردن این خودروها اقدام می کنند. بنابراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته، از دستگیری 3 جاعل و کشف 2دستگاه خودرو بنز 240c و یک دستگاه خودرو موهاوی خبر داد و گفت، با بررسی کارشناس مشخص شد موتور و سیلندر خودروها کاملا تعویض و شماره اصلی بر روی آنها هک شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودروهای توقیفی را در مجموع 32میلیارد ریال اعلام کردند، تصریح کرد، از متهمان تحقیق و پرونده به سازمان تعزیرات به عنوان مرجع رسیدگی کننده ارسال شده است.

سردار اسماعیلی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از نگهداری کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی استان اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

نظری/قم

 

کدخبر: 815008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟