این انبار در اصفهان بجای ضایعات شیشه دپو می کرد!+ کشفیات پلیس

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ احمد نیکبخت با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با رصد های هوشمندانه خود دریافتند یکی از سوداگران مرگ مقدار قابل توجهی مواد مخدر صنعتی شیشه را از مرزهای شرقی کشور وارد استان کرده  و در انبار ضایعات خود واقع در شهر اصفهان دپو نموده تا به صورت خرده به فروش برساند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم از مرجع قضائی از انبار مذکور بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات 50 کیلو شیشه کشف شد.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به پلمب این انبار اظهار داشت: در این رابطه یک نفر که در زمینه خرید و فروش شیشه فعالیت می کرد دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی همچنین از کشف 116کیلو مواد مخدر شامل 101کیلو تریاک، 10 کیلو شیشه و 5 کیلو هروئین طی شب گذشته توسط ماموران یگان تکاوری، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنجان و نائین در ورودی های استان خبر داد و گفت: در این رابطه 7سوداگر مرگ دستگیر و 4دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خودروی تریلر نیز توقیف شدند.

بهمن راعی /اصفهان

کدخبر: 816140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟