جمع آوری 74 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: به منظور ارتقاءسطح امنیت عمومی در نقاط آلوده و پیشگیری از گسترش کانون های جرم خیز در سطح شهرستان با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود طرح جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح ماموران با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه و فنی پلیسی موفق به شناسائی و دستگیری 38 خرده فروش مواد مخدر و  کشف 5 کیلو و 317 گرم انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: در این طرح همچنین یک دستگاه خودروی متخلف توقیف و 36 معتاد متجاهر جمع آوری و پس از هماهنگی با مقام قضائی به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان این مطلب که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند خاطر نشان کرد: این گونه طرح ها به صورت مستمر در سطح این شهرستان ادامه خواهد داشت و از شهروندان می خواهیم در این زمینه با پلیس همکاری داشته باشند و هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون افراد و موارد مشکوک را بلافاصله از طریق شماره تماس110 به پلیس اطلاع دهند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 816149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟