تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم اداره کل ورزش و جوانان

به گزارش رکنا از ایلام : شکوه فر معاون امور حقوقی مجلس در این مراسم بیان داشت:یکی از نکات مهم در بحث مدیریت،این است وقتی که در دولتی مسیولیتی را میپذیریم با مبانی فکری رئیس آن دولت آشنا باشیم.

 شکوفر گفت: در رابطه با دیدگاه دکتر رئیسی یک نکته باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، که ایشان همیشه تاکید فراوان بر ان دارند،مبانی مدیریتی در دولت سیزدهم است که، اساس آن در محبت مدیران به مردم شکل گرفته است.

وی افزود: در دولت سیزدهم در حوزه ورزش باید عدالت مهوری مورد توجه قرار گیرد.استان ایلام نیز  نیاز به توجه ویژه دارد ، و نباید جوانی در استان به خاطر نداشتن امکانات و نبودظرفیتها از پیشرفت در حوزه ورزش باز بماند.

️دکتر علیشاهی مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان نیز در این مراسم بیان داشت: ما با چشم انداز شفاف و با برنامه وارد عرصه عمل شدیم و مطابق با آن اهداف تعیین کردیم که ۴ اهداف کلی شامل،توسعه ورزش،تقویت ورزش قهرمانی،حمایت از ورزش حرفه ای و تمرکز بر ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی از اهم این برنامه ها بود.

 علیشاهی افزود:در هفته دولت ۵ پروژه به بهره برداری رسید و در هفته ورزش و جوانان نیز طبق برنامه ریزی های صورت گرفته،۶ پروژه به بهره برداری می رسد.

وی افزود:دومین اقدام اداره کل ورزش و جوانان ،طی دو سال گذشته،تقویت نگاه مردمی به ورزش ،توسعه ایستگاههای عمومی و افزایش گروههای کوهنوردی ،تقویت ورزش قهرمانی هویت آفرین،برای استان بوده است و مابه دنبال برگزاری رویدادهایی بودیم که بیشتر جنبه ملی داشته باشندو توانمندی های استان در رشته مختلف ورزشی را معرفی کنند.

 علیشاهی گفت:دستاوردهای اداره ورزش و جوانان طی دو سال گذشته قهرمانی تیم تیراندازی در سال ۹۸ و قهرمانی تیم هاکی استان ودر حوزه

فوتبال بانوان افزایش ۲میلیارد بودجه و تلاش برای اضافه کردن یک تیم فوتبال بانوان دیگر در لیگ دو،و همچنین کلنگ زنی سومین زورخانه سطح استان بود

وی افزود: در حوزه جوانان،سه دستاورد حاصل  شده که شامل : ایجاد پاتوق های فرهنگی،جذب اعتباراز صندوق کارآرینی امید، راه اندازی مرکز منش،طرح بازارچه کسب و کار ملی بود.

شهاب شهبازی مدیر کل جدید: نیز در این مراسم بیان داشت:ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر سجادی وزارت محترم ورزش و جوانان در انتخاب بنده،اعم برنامه های پیش روی خود را شامل: برنامهفراهم نمودن نشاط در بین خانواده ورزش و جوانان،رسیدگی به امور جوانان،اتخاذتدابیر مناسب در حوزه ورزش بانوان استان،تکمیل طرح های نیمه تمام در دولت گذشته،پیگیری جذب اعتبارات تملک و سرمایه وتوجه بر اجرای عدالت ببن کارکنان دانست.

کوثر موسوی /ایلام

 

کدخبر: 825475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟