ضرورت بروزرسانی طرح ترافیکی در میدان آرامگاه همدان

به گزارش رکنا از همدان؛ مهدی حیدری در کمیسیون فنی عمرانی شورا با موضوع بررسی مطالعات ترافیکی تقاطع بابک، میدان پیشاهنگی و مدرس اظهار کرد: در شهر همدان یکی از وظایف اصلی مدیریت شهری  اصلاح گره‌های ترافیکی و نقاط حادثه‌خیز است.

وی اتمام پروژه‌های نیمه تمام ترافیکی را گام اول در اصلاح گره‌های ترافیکی و نقاط حادثه‌خیز دانست و افزود: در صدر این موضوع اتمام تقاطع غیر همسطح شهید همدانی، تقاطع غیر همسطح غدیر و پارکینگ آقاجانی بیگ مد نظر بود.

وی با تأکید بر اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام پایان  در دوره ششم شورای شهر اولویت است، تصریح کرد: در گام‌های بعدی پروژه‌های مؤثر، مطالعه شده، علمی و دقیق با تعریف بر مبنای تمام اصول و ضوابط مدیریت پروژه آغاز شده و در دوره معینی به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی همدان ادامه داد: اکنون یکی از مشکلات و گره‌های ترافیکی را در آرامگاه بوعلی سینا شاهد هستیم که باید تدابیری به منظور رفع مشکل در این منطقه اندیشیده شود.

حیدری یکی از بحرانی‌ترین نقطه‌های ترافیکی را در آرامگاه بوعلی سینا دانست و خاطرنشان کرد: اکنون تعداد خودروها به میزانی است که می‌توانیم برای رفع مشکل ترافیک گامی برداریم و با افزایش تعداد خودروها باید طرح‌های ترافیکی نیز به روز شود.

عارفه سلیمانی فرد/همدان

کدخبر: 828494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟