تجدید میثاق کارکنان آبفای استان اصفهان با آرمان های والای انقلاب و شهدا

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در این مراسم که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، مسئول امور فرهنگی شرکت توزیع برق استان اصفهان در رابطه با شخصیت آیت الله ناصری تصریح کرد: مهمترین فراز زندگی عالمانه و عارفانه او «نهادینه شدن روح انتظار» در این عالم ربانی بود، او به معنای واقعی سرباز دین و مکتب اهل بیت (ع) بود.

در ادامه محمود نجمی رزمنده و گوینده خاطرات دوران دفاع مقدس گفت: حماسه دفاع مقدس پر از دلاورمردان و سروقامتانی است که با شهادت و رشادتهایشان زیباترین تابلوی ایثار، فداکاری، مدیریت و خلاقیت را خلق کردند که شماری از این عاشقان از خطه نصف جهان فرماندهی عملیات پیچیده و سرنوشت ساز را بر عهده داشتند، آنان که تا همیشه چراغ راه و اسوه ناب کارآمدی شدند.

وی با بیان اینکه از دیار اصفهان نیز دلیرمردان بسیاری در خط مقدم جبهه ها فرماندهی عملیات مختلف را بر عهده داشتنداعلام کرد: «شهید سردار محمد ابراهیم همت» اسوه صلابت و اخلاص در عملیات پیروزمند بیت المقدس در فتح خرمشهر نقش بسزایی داشته اند.

وی همچنین از رشادتهای «شهید سردار حاج حسین خرازی» فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) در دوران دفاع مقدس یاد کرد و به ذکر خاطراتی از سردار سرلشگر پاسدار «شهید احمد کاظمی» یکی از خلاق‌ترین، فرماندهان دوران دفاع مقدس پرداخت.

لازم به یادآوری است: نزدیک به ۳۰۰ هزار رزمنده از استان اصفهان در جنگ تحمیلی شرکت کردند و این استان در هشت سال دفاع مقدس حدود ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم میهن نمود.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 828545 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟