تعطیلی فروشگاههای لوازم یدکی محصول یک بی تدبیری بود/ آزادی 1400 زندانی مالی توسط بسیج حقوقدانان

به گزارش رکنا از کرمانشاه؛ سردار سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی صبح امروز در مراسم تجلیل از خیرین اقتصادی که به همت اتاق بازرگانی در سالن همایش های این اتاق در کرمانشاه برگزار شد با اشاره به سبقه کرمانشاه در خیرات و کمک به محرومین اظهار داشت: در این حوزه بعد از شیراز رتبه دوم کشور هستیم.

وی افزود: توزیع 850 هزار بسته معیشتی، 800 هزار بسته آموزشی و بهداشتی، ساخت مسکن برای مستضعفان و مددجویان بخش دیگری از تلاش خیرین در این عرصه است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه ضمن انتقاد به برخی از مسئولین گفت: در این شرایط حساس کشور مصوبه ای ابلاغ می شود که صنف لوازم یدکی باید طبق یک زمانبندی کالای خود را ثبت و کد رهگیری دریافت کند درحالی که آن زمان بندی کافی نبود و اعضای این صنف برای آنکه کالاهای موجود در فروشگاه قاچاق محسوب نشود مجبور به تعطیلی شدند و رسانه های ضد انقلاب از این موضوع سواستفاده کردند، درحالی که تعطیلی فقط بخاطر یک بی تدبیری بود.

ریحانی با بیان اینکه صف آرایی کنونی دشمن در مقابل توحید است گفت: آنان می دانند که اسلام عامل توسعه و قدرت است و با وجود اسلام جایی برای استعمار نمی ماند لذا با ایجاد فتنه و دشمنی و تاسیس داعش سعی در نابودی اسلام دارند.

سردار ریحانی در پایان گفت: روزی حتی یک فشنگ هم نداشتیم اما اکنون موشک نقطه زن داریم، لذا با قدرت ادامه خواهیم داد و مقابل حیله و فتنه های دشمن بیدار خواهیم بود.

در ادامه این مراسم، پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار داشت: با برگزاری منظم جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی توانسته ایم مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی را رفع کنیم.

وی افزود: تمامی مسئولین استانی بخصوص شورای تامین در بحث رفع مشکلات تولید و اشتغال اهتمامی جدی دارند.

مدیرکل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: با راه اندازی شورای خیرین توانسته ایم در رفع مشکلات محکومین مالی قدم برداریم و با تلاش و همراهی این عزیزان هزاران زندانی به آغوش گرم خانواده بازگشته اند.

توسلی زاده ادامه داد: منکر مشکلات موجود نیستیم اما سعی دستگاه قضایی این است که با رفع موانع، زندگی را برای مردم هموار کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از این مشکلات ریشه اقتصادی یا فرهنگی اجتماعی دارد گفت: باید برای این مشکلات راه حل پیدا کنیم هرچند که ریشه یابی نیز بسیار مهم است.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

کدخبر: 834802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟