773 انشعاب آب غیرمجاز در همدان قطع شد

به گزارش رکنا از همدان، حمیدرضا نیکداد ضمن ارائه گزارشی در خصوص برخی اقدامات انجام شده در شش ماهه نخست سال جاری گفت: علاوه بر مجموعه اقدامات انجام شده به منظور تامین آب در شرایط تنش آبی، همکاران ما در دیگر حوزه ها نیز به صورت مستمر در حال ارائه خدمات به مشترکین می باشند.

وی با اذعان به اینکه در شش ماهه نخست سال جاری  131 کیلومتر از نشتی های نامرئی شبکه توزیع شناسایی شد، گفت: بر همین اساس 5/5 لیتر بر ثانیه نشتی شبکه توزیع در این مدت امکان مرتفع شد.

وی همچنین از شناسایی پانزده هزارو 380 رشته نشتی نامرئی در انشعابات خبر داد و اعلام کرد: پس از نشت‌یابی و رفع نشت در انشعابات مذکور از هدر رفت 44/1 لیتر بر ثانیه آب جلوگیری شد.

نیکداد در ادامه به موضوع بازسازی، نوسازی و تعویض بیش از 10 کیلومتر لوله فرسوده خطوط انتقال در شش ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و اظهارداشت: در این مدت توسعه بیش از 16  کیلومتر شبکه توزیع و اصلاح و بازسازی و استاندارد سازی 1418 رشته انشعاب نیز عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه همچنین در مدت مذکور تعداد کل خرابی ها و اتفاقات خطوط انتقال 910 مورد اعلام شد، بیان کرد: در این مدت ضمن شناسایی انشعابات غیر مجاز نسبت به قطع 773 رشته انشعاب غیر مجاز اقدام کردیم.

وی همچنین از تعویض 6 هزارو 871 مورد کنتور خراب مشترکین در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

کدخبر: 840482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟