آینده ملت و جهان به قرآن وابسته است/امنیت یک نعمت الهی است/پلیس  در کنار مردم نه مقابل مردم

به گزارش رکنا از گیلان،سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا در گیلان که با حضور نماینده ولی فقیه، رئیس دادگستری، حافظان و قاریان، فرماندهان، روسا و مسئولان انتظامی استان در سالن اجتماعات شهدای فراجا در رشت برگزار شد با درود به پیشگاه امام زمان (عج) و شهدای نظم و امنیت که در هفته‌های گذشته به درجه شهادت نائل آمدند ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای و با بیان اینکه ایستادگی امروز حافظان امنیت با تکیه بر آیات الهی است گفت:  هر چقدر برای مسابقات قرآنی وقت بگذاریم باز هم جا دارد و باید بیشتر از قبل کار شود .

وی با بیان اینکه هر کاری که در نظام جمهوری اسلامی انجام می‌شود پایه و مبنای قرآنی دارد افزود: رهبر معظم انقلاب هر موضوعی که در سخنانش مطرح می کنند معنای قرآنی دارد. 

وی با اشاره به اینکه برای گره گشایی از مشکلات جامعه باید از احادیث و قرآن بهره گرفت بیان داشت: نیروهای مسلح که امنیت مردم و جامعه را بر عهده دارند باید در مسیر قرآن باشند و مبنای کار آیات قرآنی است. 

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پیروزی انقلاب ما ریشه در قرآن دارد اذعان داشت: رمز ایستادگی رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس با کمترین امکانات با تکیه بر آیات الهی بود و در تمام حوادث و فتنه ها در کشور  تکیه بر اعتقادات دینی ما بود که توانستیم پیروز میدان باشیم.

سردار اشتری ایستادگی امروز حافظان امنیت را با تکیه بر آیات الهی دانست و گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران با پلیس تمام دنیا متفاوت است زیرا پلیس ما مردمی و برای امنیت در کنار مردم است.

این مقام ارشد انتظامی کشور با تاکید بر اینکه پلیس ایران اسلامی برای دفاع و حمایت از مظلوم زمان نمی‌شناسد و هیچ وقت روبروی مردم نبوده است افزود: پلیس ایران اسلامی همراه و در کنار مردم است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروهای امنیتی هر کاری انجام می‌دهند که مردم با آرامش به زندگی خود ادامه دهند اظهار داشت: اگر امنیت نباشد اقتصاد هم نیست و در سایه امنیت جوامع رشد پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امنیت این کشور ریشه در اعتقادات همکاران انتظامی کل کشور دارد که جان خود را برای آرامش جامعه فدا می‌کنند گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند استمرار انقلاب به قرآن وابسته است و این راه باید با قوت ادامه پیدا کند.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه شهدا هم با تکیه بر آیات قرآن توانستند کار را رو ‌به جلو ببرند و پیروز میدان باشند خاطرنشان کرد: رمز موفقیت شهید سلیمانی اخلاص، مردم داری و ولایت مداری بوده است.

سردار حسین اشتری در ادامه به وقایع و حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: چند هفته‌ای است که عده‌ای مشکلاتی برای مردم به وجود آوردند و دشمن یک جنگ ترکیبی راه انداخت اما در مقابل اراده مردم و حافظان امنیت شکست خوردند. 

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه این اتفاقات باعث شد که عده‌ای چهره واقعی خود را نشان دهند گفت: اگر حافظان امنیت در مورد وقایع و اغتشاشات اخیر خویشتن‌داری و تحمل می‌کنند از ناتوانی آنها نیست بلکه از صبر و هوشمندی و درایت آنها است.

فرمانده انتظامی کل کشور در پایان با تصریح بر اینکه نیروهای امنیتی ایران از قدرت امنیتی بالایی در جهان برخوردار هستند افزود: با توکل بر خدا آینده خوبی در انتظار کشور ما است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از برگزیدگان بیست و هفتمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم فرمانده انتظامی استان گیلان گزارشی از عملکرد عقیدتی سیاسی انتظامی استان در برگزاری جلسات قرآنی و همچنین پروژه‌های عمرانی در حال احداث ارائه کرد. 

مرجان گودرزی /گیلان 

کدخبر: 844161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟