سرعین ؛ میزبان اسکی بازان جهان / پیست اسکی آلوارس مهرگان بین المللی می شود

به گزارش رکنا از اردبیل؛ عصر امروز با حضور برنارد آلیان نماینده فدراسیون جهانی اسکی از زیر ساخت های پیست اسکی آلوارس مهرگان بازدید و شرایط دریافت مجوز بین المللی در این پیست مورد بررسی قرار گرفت .

نماینده فدراسیون جهانی اسکی با اشاره به زیبایی پیست اسکی آلوارس، افزود: این محوطه با موقعیت خوبی که دارد می تواند میزبان خوب مسابقات بین المللی در رده نوجوانان و جوانان باشد .

وی با بیان این مطلب که با تکمیل و افزایش زمین های اطراف این پیست و توسعه فنی این مجموعه ظرفیت های بزرگی برای ورزش اسکی در کشور را فراهم می کند.

برنارد آلیان نماینده فدراسیون جهانی اسکی پیش از این از پیست اسکی تمندر الیگودرز و کامان قزوین نیز بازدید کرده بود.

شمشکی دبیر فدراسیون اسکی کشور نیز با بیان این مطلب که ظرفیت های بی نظیر شهرستان سرعین و نزدیکی به این پیست بدون شک در دنیا بی نظیر است و بهبود خدمات و تامین زیر ساخت های لازم از این پیست به عنوان یک پیست درجه ممتاز خواهد ساخت .

نماینده فدراسیون جهانی اسکی در ادامه برنامه سفر خود به کشورمان از پیست اسکی فریدونشهر اصفهان بازدید خواهد کرد.

باقرزاده فرماندار شهرستان سرعین نیز با بیان این مطلب که هر کمکی که بتواند نام و اعتبار شهرستان سرعین را در حوزه گردشگری ارتقا دهد برای تکمیل این مجموعه انجام خواهیم داد، افزود: توسعه این پیست میزان ماندگاری گردشگران را در شهرستان در زمان های مختلف سال به 48 ساعت افزایش می دهد.

photo_2022-11-19_18-35-12

خانم محمدپور رئیس هیات اسکی استان اردبیل نیز در این بازدید با بیان این مطلب که اسکی بازان استان اردبیل در چند سال گذشته توانستند مقام های خوبی در سطح ملی به دست بیاورند، افزود: با تکمیل پیست اسکی آلوارس  بزودی شاهد برگزاری مسابقات مختلف در سطح ملی و بین المللی خواهیم بود که این خود یک افتخار بزرگ برای استان است.

محمدی مدیر عامل پیست اسکی آلوارس نیز از هزینه کرد بیش از 2 میلیارد تومان برای تکمیل این پیست خبر داد و گفت: فاز دوم این مجموعه با حمایت فرمانداری شهرستان سرعین اجرایی خواهد شد.

مولاخواه / اردبیل

کدخبر: 844778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟