امنیت خودروهای پژو به نیشابور برگشت!/ سارقی که 70 فقره اعتراف کرد

به گزارش رکنا از نیشابور؛ سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو آنها و هم چنین وسایل ساختمان‌های در حال ساخت در سطح شهر نیشابور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسیهای اولیه و میدانی ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ قدس مشخص شد بسیاری از سرقتهای لوازم و قطعات داخل خودرو مربوط به خودروهای پژو و با روش‌های حرفه‌ای انجام شده است‌.

وی افزود: کاراگاهان دایره تجسس کلانتری ۱۳ در ردزنی های فنی و با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس متهم را که از سارقان سابقه‌دار بود، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۹ ساله تعداد قابل توجهی وسایل و لوازم داخل خودرو و هم چنین وسایل ساختمان‌های در حال ساخت از قبیل دستگاه جوشکاری سیم و کابل‌های برق و چرخ سنگ را کشف کردند.

سرهنگ حسینعلی زاده اظهار کرد: متهم تاکنون به ۷۰ فقره سرقت به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرده و تحقیقات از متهم جهت کشف سایر سرقتهای احتمالی دیگر ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شهروندان خواست در صورت شناسایی وسایل مسروقه با همراه داشتن مدارک قانونی به کلانتری ۱۳ قدس واقع در بلوار جانبازان مراجعه کنند.

سعید صفارائی/نیشابور

کدخبر: 847301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟