اهالی برف پشت بام و حیاط خود را به خیابانها و کوچه ها نریزند /  بیایید در برف روبی معابر و کوچه ها کمک حال خدمات شهرداری باشیم

 

به گزارش رکنا از هشترود؛ مهدی  پورصادق شهردار هشترود در گفتگو  با خبرنگاران گفت:  از نخستین ساعات بارش برف روز چهارشنبه ۱۴ دی،  کلیه نیروهای عملیاتی شامل ۱۵ نفر و همچنین تجهیزات شهرداری هشترود شامل دستگاههای نمک پاش سنگین و سبک جهت نمک پاشی در کوچه ها و معابر اصلی سطح شهر و همچنین یک دستگاه گریدر جهت برفروبی در حال فعالیت هستند.

وی افزود: حداقل از روز گذشته تا به امروز بیش از ۵۰ تُن نمک در سطح معابر عمومی پخش شده اما بجهت کاهش مضرات نمک پاشی زیاد در سطح معابر از عموم همشهریان تقاضا داریم تا در صورت نداشتن کار ضروری با خودرو شخصی  در  سطح خیابانهای شهر حاضر نشوند تا نیروهای ما بتوانند برفروبی را به نحو احسن انجام دهند .

پورصادق تاکید کرد: از اهالی ساکن در کوچه ها و واحدهای صنفی نیز انتظار داریم در برفروبی کوچه ها و پیاده روها کمک حال نیروهای شهرداری هشترود باشند.

شهردار هشترود همچنین از شهروندان خواست تا برف حیاط یا پشت بام خود را خیابان و کوچه نریزند تا دچار مشکل یخ زدگی معابر نشوند.

اسماعیل رحیمی / هشترود

 

کدخبر: 859070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟