مراسم معارفه مدیر عامل جدید شرکت توزیع برق لرستان لغو شد

به گزارش رکنا از لرستان ، شب گذشته تجمع مردمی در خرم آباد برای حمایت از مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ، مقابل استانداری این استان برگزار شد.

مهران امیری، اکنون مدیرعامل این شرکت است و حدود ۱۰ ماه از حضور وی در این سمت می‌گذرد. در این مدت او توانسته برخی مشکلات حوزه توزیع برق در استان را رفع کند و همین امر باعث رضایت مردم از وی شده است.

با این حال قرار است امیری از سمت خود کنار گذاشته شود و فردی دیگر به جای وی در این سمت قرار گیرد که به گفته رسانه‌های محلی، نهاد‌های نظارتی استان، این فرد را فاقد صلاحیت برای این سمت می‌دانند.

همچنین گفته می‌شود که این فرد جدید با حمایت برخی نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی به وزارت نیرو پیشنهاد شده است.

تجمع مردم در خرم آباد نیز با هدف حمایت از مهران امیری و مخالفت با دخالت‌های نمایندگان مجلس در انتصابات استان صورت گرفته است.

در پایان این تجمع مردم بیانیه‌ای نیز قرائت کردند و در آن از رفتار نمایندگان که نسبت به تبعیض و فقر در این استان بی اعتنا هستند، انتقاد کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

فریاد میزنیم که برخی از نمایندگان نسبت به تبعیض، فقر، بیکاری، آمار خودکشی، معیشت و دردمردم؛ آمار زندانی و اختلاس سکوت نموده وقدرت و فشارخودشان را به معامله و استفاده از نیرو‌هایی درجهت منافع شخصی ومحفلی به کار برده و مردم استان را به فراموشی مطلق سپرده اند.

گفتنی است با پیگیری استانداری لرستان، مراسم تکریم و معارفه مدیران این شرکت، فعلا لغو شده است.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 865692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟