ایمنی جاده‌ها و راه‌های همدان جزو اولویت‌های اصلی است

به گزارش رکنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد  امروز در کمیسیون ایمنی راه‌های استان همدان، اظهار داشت: یکی از مهم ترین محورهای همدان که باید ایمن شود مسیر دسترسی به غار علیصدر است.

وی با اشاره به اینکه جاده علیصدر مسیر تردد گردشگران و مسافران زیادی است، تاکید کرد: یکی از چالشی‌ترین مشکلات این مسیر تردد خودروهای سنگین و حامل سوخت است که باعث شده جاده علیصدر حادثه آفرین باشد.

استاندار همدان به ایمن شدن جاده علیصدر تاکید ویژه کرد و از مسئولان خواست تا هر چه سریع‌تر در ایمن‌سازی این جاده اقدام کنند.

قاسمی فرزاد همچنین به آمار تصادفات جاده‌ای اشاره کرد و گفت: به منظور کاهش تصادفات نوروزی در محورهای مواصلاتی استان همدان در 30 کیلومتری تمام شهرهای استان استراحتگاه برای مسافران ایجاد خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین تجهیزات جاده‌ای نور و ایجاد روشنایی در شب است از مسئولان خواست تا مشکل روشنایی زیرگذر صالح آباد را هر چه زودتر برطرف کنند.

استاندار همدان همچنین با اشاره به وضعیت آزادراه‌ها و ایمنی در این راه‌ها خاطرنشان کرد: باید ایمنی در آزادراه‌ها در سطح بالایی مورد توجه قرار گیرد و رعایت شود تا در آینده شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در آزادراه‌های استان باشیم.

وی ادامه داد: برای زیرساخت‌های راه‌های روستایی و شهری اعتبارات خوبی می‌توان برای استان از محل اعتبارات ملی دریافت کرد که لازم أست به این موضوع مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط توجه ویژه کنند.

استاندار همدان تصریح کرد: ایمنی جاده‌ها و راه‌های همدان به دلیل اهمیت و جایگاه خاصی که در بین منطقه غرب کشور دارد جزو اولویت‌های اصلی قرار گیرد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: برخی جاده‌های اصلی استان حادثه‌خیز است و نیاز به روکش آسفالت جدی دارد که انتظار می‌رود مسئولان امر با تامین اعتبارات لازم نسبت به این امر اهتمام ویژه‌ای کنند.

 

کدخبر: 865862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟