افتتاح ۸ پروژه برق‌رسانی در رازوجرگلان/ آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۷ روستا و شهرک روستایی

به گزارش رکنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان‌ شمالی در آیین افتتاح پروژه برق رسانی به شهرستان راز و جرگلان اظهار داشت: در چهارچوب مصوبات موجود، ظرفیت های سرمایه گذاری و صادرات در شهرستان راز و جرگلان را تقویت خواهیم کرد تا عمران و آبادانی این شهرستان مسیر توسعه را طی کند.

وی با بیان اینکه مزیت های بالقوه شهرستان راز و جرگلان بر کسی پوشیده نیست، گفت: هدف گذاری برای تقویت شهرهای مرزی و راه‌های مرزی است.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: بستر برای برگزاری کمیسیون مشترک با کشور ترکمنستان فراهم شده تا موضوع بازگشایی گذر و بازارچه مرزی به قطعیت برسد ضمن آنکه صادرات اسب را هم مورد توجه و تاکید قرار داده ایم.

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۷ روستا و شهرک روستایی در شهرستان راز و جرگلان

استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در آیین عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۷ روستا و شهرک روستایی شهرستان راز و جرگلان گفت: رمز پیشبرد اهداف عمرانی و اقتصادی استان وحدت و همدلی است و کشور ایران مقتدر و پر قدرت در حال طی کردن مراحل مختلف پیشرفت و آبادانی است و ابر قدرت ها نیز باید از ادامه دسیسه ها و توطئه های خود ناامید شوند.

وی با تاکید بر اینکه تمام مطالبات به حق مردم این شهرستان را پاسخ خواهیم داد، افزود: با راهکارهای قانونی و همدلی بین ائمه جمعه، دهیاران، بخشداران، فرماندار و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی این مطالبات مورد پیگیری و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

پیگیری تبدیل شهر غلامان به شهرستان و بازگشایی گذر مرزی

استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهر غلامان گفت: با پیگیری های مستمر جهت بازگشایی بازارچه و گذر مرزی بسترهای لازم در حال فراهم شدن است.

حسین نژاد افزود: با ارائه نامه کتبی به معاون اول رییس جمهور و برگزار شدن کمیسیون مشترک به زودی، این موضوع در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه برای ارتقا شهر غلامان به شهرستان محدودیت هایی وجود دارد، گفت: باید پیگیر این موضوع بود چون آمادگی های لازم برای شهرستان شدن وجود دارد که لازمه تحقق آن پیگیری مستمر و توام با هم افزایی از سوی مجموعه استانداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

محمدرضا حسین نژاد تاکید کرد: در حوزه انتقال آب، گازرسانی، برق رسانی و فیبر نوری هم در شهر غلامان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

 

کدخبر: 866801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
امیرحسین ذکاء
آیا این خبر مفید بود؟