استارت دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه زده شد/ بدو جا نمونی

محمد جواد کنجوری در گفت و گو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار داشت: در این دوره ۱۶ فیلم سودای سیمرغ به مدت هشت روز در سه سینمای آزادی؛ فرهنگ و بیستون (هتل پارسیان) اکران می شود.

دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر کرمانشاه با بیان اینکه ساعات اکران فیلم ها در سانس های ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ است افزود: خوشبختانه جدول برنامه ها به گونه ای طراحی شده که همزمانی اکران یک عنوان در سینماها نداشته باشیم و برنامه در هر سینما متغیر است.

وی بابیان اینکه در این دوره جشنواره بلیت بصورت حضوری در گیشه ها فروخته نمی شود و فروش به صورت اینترنتی خواهد بود، تصریح کرد: بلیت فروشی جشنواره از ساعت ۲۲ امروز یکشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز شده و علاقمندان جهت تهیه بلیت باید به آدرس اینترنتی www.gisheh7.ir  و دیگر سامانه های فروش مراجعه کرده و بلیت خود را تهیه کنند.

کنجوری تاکید کرد: فعلا امکان خرید بلیت برای روزهای ابتدایی جشنواره فراهم است و ظرف روزهای آتی امکان خرید تمامی برنامه نیز اضافه خواهد شد‌.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه در خصوص جدول قطعی برنامه ها نیز خاطرنشان کرد: از آنجایی که برنامه سینماها بصورت کشوری از ستاد جشنواره مرکز ابلاغ می شود؛ همکاران ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حال پیگیری و مذاکرات نهایی در خصوص اکران فیلم های پرمخاطب جشنواره هستند و تا این لحظه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی همچنین با بیان اینکه در تلاش جهت برگزاری مراسم افتتاحیه در سینما آزادی هستیم ادامه داد: ان شاالله به محض قطعی شدن این برنامه اطلاع رسانی خواهد شد.

کنجوری در خصوص ثبت نام اهالی رسانه نیز گفت: باتوجه نگاه ویژه مدیرکل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و در نظر گرفتن سینما فرهنگ کرمانشاه به عنوان سینمای رسانه؛ تاکنون بیش از ۷۰ رسانه کشوری و محلی در این سامانه ثبت نام کرده اند که اطلاعات آن ها در دست بررسی می باشد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 867284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟