تعزیرات حکومتی پاسخگوی شکایات شهروندان است

به گزارش رکنا ازقزوین، علیرضا حسن پور، قانون مداری را رکن اصلی در نظام اداری برشمرد و گفت: تعزیرات حکومتی به عنوان یک مرجع اختصاصی رسیدگی به تخلفات اقتصادی در قبال جامعه وظایف و مسوولیت هایی دارد و باید پاسخگوی عملکرد خود نیز باشد.

ررررررر

وی افزود: صیانت از حقوق شهروندی، حفظ کرامت انسانی، تسهیل در دسترسی مردم به خدمات اداری، اعمال دقت، رعایت عدالت و انصاف، افزایش سرعت در رسیدگی به پرونده ها، تامین سلامت اداری و انضباط سازمانی، ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت رسانی، پاسخگویی مدیر و کارکنان به مراجعین از جمله وظایف سازمانی است.

وی یادآور شد: چنانچه شهروندی از نحوه ارائه خدمات این مرجع در خصوص: نقض قوانین، عدم انجام وظیفه کارکنان، اطاله رسیدگی ها، ضعف خدمات رسانی و... شکایتی دارد یا خواهان رسیدگی و احقاق حق خود است، می تواند به "سامانه جامع رسیدگی به شکایت سازمان تعزیرات حکومتی به آدرس: www.tazirat.gov.ir/ghazvin  مراجعه و درخواست خود را ثبت و ارسال کند تا وفق مقررات به آن رسیدگی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: جهت تسریع در رسیدگی ها، رفع مشکلات و مطالبات اقشار مختلف، برنامه "ملاقات مردمی" و دیدار چهره به چهره در دفتر مدیرکل، سه شنبه ها، ساعت: ۸:۳۰ تا ۱۳ برقرار می باشد و درخواست های مراجعین مورد بررسی قرار گرفته و در چارچوب مقررات دستورات فوری صادر می شود.

 

منبع: روابط عمومی تعزیرات حکومتی

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 868143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟