مهدی حقیقی مقام اول فناوری طراحی و گرافیک  از استان اردبیل

به گزارش رکنا اردبیل ، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، از برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی مهارت نوجوانان با همکاری مشترک این سازمان و دانشگاه آزاد یادگار امام (ره) با رده سنی 12 تا 15 سال، بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

غلامحسین حسینی نیا، مهارت ها در نوجوانی را غیر از اهمیت در پیشرفت مسیر شغلی، موجب موفقیت های اجتماعی نوجوانان و جوانان عنوان کرد و گفت: گروه هدف نخستین مسابقات مهارت نوجوانان نوجوانان رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال ( دوره اول متوسطه) پیش بینی شده است که در رشته های برنامه نویسی ویندوز، برنامه نویسی موبایل، فناوری گرافیک و طراحی وب به رقابت پرداختند .

وی با تأکید بر فراگیری آموزش های مهارتی از سنین کودکی و نوجوانی، تصریح کرد: ضروری است ضمن ایجاد فضای شور و نشاط برای کودکان و نوجوانان، زمینه را برای کسب مهارت آنان فراهم کنیم تا آنها با مهارت و تخصص خود فردایی بهتری را برای خود رقم بزنند.

در این مسابقات مهدی حقیقی دانش آموز مدرسه دهخدا مقطع دوره اول متوسطه شهرستان اردبیل توانست در جمع دانش آموزان سراسر کشور مقام اول را کسب نماید در فناوری طراحی گرافیک بوشهر و آذربایجان غربی مقام های دوم و سوم را کسب نمودند .

مهدی حقیقی تخصص فناوری طراحی گرافیک خود را به صورت تجربی در منزل یاد گرفته و علاقه مند به ادامه تحصیل در حوزه گرافیک است .

مولاخواه/

 

کدخبر: 870149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟