برگزاری موفق طرح استعدادیابی «من پیروز هستم» در استان لرستان+فیلم
حجم ویدیو: 920.06K | مدت زمان ویدیو: 00:00:10

به گزارش رکنا از لرستان ؛ سیاوش سپهوند با اشاره به برگزاری موفق طرح استعدادیابی «من پیروز هستم» در استان لرستان، گفت: این طرح با همکاری هیات دو و میدانی استان، اداره کل ورزش و جوانان استان، آموزش و پرورش استان و نواحی ۱ و ۲ و اداره کل محیط زیست استان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: طرح استعدادیابی «من پیروز هستم» یکی از تخصصی ترین طرح های دو و میدانی است که در بعد استعدادیابی با همکاری آموزش و پرورش استان در حال انجام است که خروجی این طرح تحویل ورزشکاران ۱۰ تا ۱۵ سال به جامعه دو و میدانی می باشد.

رئیس هیات دو و میدانی استان لرستان بیان کرد: در این طرح برای ورزشکاران متوسطه اول مواد  دو ۱۰۰ متر ،۲۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر ،پرش طول، پرش سافتبال و پرتاب وزنه  در نظر گرفته شده و برای دانش آموزان کلاس ششم مواد پرش جفت، پرش ۳۰ متر، رفت و برگشت، پرتاب سافتبال و دو های امدادی را در نظر گرفته ایم.

سپهوند اظهار کرد: طرح استعدادیابی «من پیروز هستم» امروز ۲۵ بهمن ماه در بخش پسران در استادیوم تختی خرم‌آباد برگزار و فردا در بخش دختران برگزار می شود.

وی اضافه کرد:  لرستان اولین استانی است که این طرح را به عنوان پایلوت برگزار خواهد کرد که خروجی آن توسط کارشناسان و اهالی فن و اداره کل آموزش و پرورش بررسی خواهد شد و ورزشکارانی را جهت تمرین تخصصی به کار خواهیم گرفت.

سپهوند تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم طرح استعدادیابی «من پیروز هستم» را در کل کشور با همکاری سازمان محیط زیست و آموزش و پرورش کشور و فدراسیون دوومیدانی در همه استانها به اجرا در بیاوریم.

وی یاد آور شد: کل هیات های ورزشی استانها می توانند افراد مستعد را بصورت جشنواره «من پیروز هستم» را در سراسر کشور برگزار کنند.

مهدی زکی پور / لرستان 

کدخبر: 870267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟