نظارت بر بازار وقیمت کالاهای اساسی در عید نوروز  تشدید شود

به گزارش رکنا از هشترود؛ فرماندار هشترود در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان از ادارات متولی خواست در روزهای پایانی سال نظارت خود به بازار و قیمت کالاهای اساسی تشدید کنند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

وی ادامه داد: ادارات صمت ، تعزیرات حکومتی به همراه دیگر دستگاه های متولی باید هر روز از بازار و فروشگاه ها بازدید کنند  تا هیچگونه مشکلی در تهیه اقلام عید و ماه مبارک رمضان پیش نیاید و مردم به توانند مایحتاج خود را با قیمت مصوب تهیه نمایند.

فرماندار   هشترود در   ادامه به دستگاه های خود پرداز بانکها نیز اشاره کرد وافزود: تمامی بانکها موظف هستند که در ایام تعطیل با تزریق پول به خود پرداز ها نگذارند که مهمانان و مردم از این بابت،  دچار مشکل نبود پول در دستگاه های خود پرداز ها  شوند و حتما هر روز با چک کردن دستگاه های خود پرداز بانک های خود مردم را در تهیه پول یاری نمایند.

نماینده عالی دولت در هشترود در ادامه جلسه به اضافه شدن جمعیت شهرستان در تعطیلات عید نوروز نیز پرداخت وگفت: با توجه به اینکه در روز های  پایانی سال مهمانان زیادی به شهرستان هشترود وروستاهای تابعه می آیند،  لذا اداراتی که  در زمینه تهیه آرد ونان نقش دارند  باید ترتیبی اتخاذ نمایند تا سهمیه پخت نان نانوایان  اضافه شود تا مهمانان عزیزی که وارد شهرستان می شوند با کمبود نان مواجه نباشند.

همه فروشگاه ها و اصناف موظف به درج قیمت کالاهای اساسی روی اجناس خود  هستند،

رئیس اداره صمت هشترود نیز در این جلسه از تمامی اصناف خواست  که بر روی کالاهایی که اقدام به فروش آن می کنند  قیمت درج نمایند در غیر این صورت ، عدم درج کالا  تخلف محسوب شده  وبا فرد یا افراد متخلف  طبق مقررات برخورد خواهد شد.

 

بهروز عبدیلی از اجرای طرح تشدید نظارت در ایام عید  خبر داد و افزود: این طرح تحت عنوان از فجر تا عید سعید  فطر نام دارد که در حال حاضر در شهرستان هشترود در حال  اجرا می باشد که از پانزدهم اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه داشته وتشدید نیز خواهد شد .

وی متذکر شد: بر خورد با تخلفات صنفی ، اصناف از جمله عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور ، گرانفروشی و غیره از مفاد این طرح می باشد.

رئیس اداره صمت هشترود در پایان از همشهریان خواست هرگونه شکایت از اصناف را در مورد موارد ذکر شده ،می توانند به سامانه ۱۲۴ اداره صمت ، ۱۳۵ تعزیرات ، و۱۹۰ شبکه بهداشت ودرمان  ارسال و اعلام نمایند  تا در اسرع  وقت به شکایات اهالی  رسیدگی شود.

 

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

کدخبر: 876419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟