شرور و فروشنده سابقه دار مواد مخدر در آران و بیدگل دستگیر شد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آران و بیدگل با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و فروش مواد مخدر توسط یکی از افراد شرور و سابقه دار در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : مأموران پس از شناسایی محل اختفاء متهم و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم موفق به کشف چند قبضه سلاح سرد، اسپری دفاع شخصی،350 گرم حشیش و 470 گرم شیشه و هروئین که در بسته های کوچک آماده فروش و حمل به روش انباری بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد : متهم 30ساله که از اراذل و اوباش این شهرستان نیز می باشد در تحقیقات اولیه انجام شده به جرم خود مبنی بر نگهداری و فروش مواد مخدر اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل و سپس روانه زندان شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد : مواد مخدر یکی از بزرگ ترین آسیب هایی اجتماعی و دروازه ورود به بسیاری از ناهنجاری ها و جرائم است لذا پلیس با تمام توان با این پدیده شوم مبارزه می کند و از شهروندان نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 884030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟