تمهیدات و محدودیت های ترافیکی روز قدس در تبریز اعلام شد

به گزارش رکنا از هشترود؛ سرهنگ " هدایت جعفری" در تشریح این خبر گفت:برابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات استان راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در روز جهانی قدس برابر اعلام مسیرهای راهپیمایی از میدان دانشسرا و خیابان فلسطین به سمت میدان نماز،از خاقانی به سمت حرمخانه ،از خیابان های ارتش-فردوسی و شریعتی به سمت ارک ،میدان ساعت به سمت ارک و کلیه مسیرهای منتهی به چهار راه شریعتی و میدان قونقا محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

این مقام انتظامی با بیان تمهیدات اعمال شده، گفت: از ساعت 12 شب، روز قبل ، در صورت پارک وسایل نقلیه در مسیرهای اعلامی خودرو توسط جرثقیل به خیابان های حاشیه ای و مجاور انتقال و از حرکت خودروها در مسیر های اعلام شده از ساعت 6  صبح روز جمعه، تا اتمام راهپیمایی جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ "جعفری" از شهروندان و راهپیمایی کنندگان در خواست کرد: بصورت هماهنگ شده و از مسیرهای راهپیمایی خود را به سه راه طالقانی برسانند  و از رها کردن خودرو در خیابان و ایجاد سد معبر برای سایرین جداً خودداری فرمائید.

رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان روزه دار، همکاری همشهریان قانونمند و رانندگان را جهت اجرای صحیح محدودیت ها و ممنوعیت ها با پلیس راهنمایی و رانندگی تبریر خواستار شد و تاکید کرد: همکاری شهروندان عزیز موجب برگزاری هرچه با شکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس خواهد بود.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

کدخبر: 884368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟