بانک‌ ها  در پرداخت تسهیلات یاریگر جوانان باشند/ فراهم کردن زمینه ازدواج برای جوانان بالاترین عبادت است

به گزارش رکنا از هشترود؛ علی رضا توری در این جلسه با اشاره به اینکه بانک‌ ها در پرداخت تسهیلات به موقع اقدام کنند به تسهیلات تبصره ۱۶ اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه تسهیلات تبصره ۱۶ به صورت شناور است اگر یک شهرستان در  جذب آن اقدام به موقع نکند شهرستان های دیگر می توانند آن تسهیلات را  جذب نمایند پس بهتر است که کلیه بانک‌های  عامل  در جذب این تسهیلات از استان پیگیر باشند و نگذارند اعتبارات تبصره   ۱۶ شناور بماند و هرچه سریعتر برای دریافت اعتبارات و پرداخت تسهیلات  تبصره ۱۶ به متقاضیان اقدام نمایند.

توری اضافه کرد: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به روستاییان عزیز ضامن کارمند  می خواهند و این کار  اهالی روستاها را با مشکل مواجه می کند  لذا اگر ترتیبی اتخاذ شود که روستاییان بتوانند از افراد عادی و کسبه و بازاریان  ...برای ضمانت استفاده کنند خیلی از مشکلات این عزیزان مرتفع می گردد.

فرماندار هشترود در ادامه  به نهضت ملی مسکن پرداخت و افزود: بانک‌ ها  در این زمینه نیز با متقاضیان دریافت تسهیلات همکاری نمایند تا انشالله بتوانیم در پیشبرد این طرح نیز،  دراین شهرستان  گامهای خوبی برداریم تا جوانان به توانند در اسرع وقت صاحب خانه شوند.

توری  متذکر شد:چون دغدغه فعلی جوانان نداشتن مسکن و اشتغال است اگر ما بتوانیم در این زمینه جوانان را همراهی کنیم راه را برای ازدواج این عزیزان هموار می کنیم و ما باید سعی نماییم موانع را از جلوی پای جوانان عزیز  برداریم .

رئیس شورای مسکن هشترود در پایان تصریح کرد: چون فراهم کردن زمینه برای  ازدواج یک جوان بالاترین عبادت است پس بیایید دست در دست هم بدهیم تا با اعطای تسهیلات به موقع ،  در زمینه های مختلف این عزیزان را یاری نماییم تا مشکلاتشان حل وفصل گردد.

اسماعیل رحیمی/هشترود  IMG_20230416_074348_949

 

 

کدخبر: 885031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟