برپایی ضیافت افطاری ساده دانش آموزان دبستان شهید بهشتی روستای خیرآباد

به گزارش رکنا ازقزوین، روستای خیرآباد که درفاصله پنج کیلومتری بخش مرکزی قزوین با جمعیت 1126 نفروبا مردمی ساده ومهمان نواز قراردارد.

دانش اموزان خیرآباد با همت خیرین سفره افطاری ساده ومحفل آنس با قرآن کریم را با حضورمسئولین استانی، فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر،ظاهری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، ملک‌پورمدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ قزوین برگزار کردند.

با دعوت دانش آموزان دبستان شهید بهشتی خیرآباد میهمان سفره افطاری آنها شدیم وقتی وارد روستای خیرآباد که در بخش مرکزی قزوین قرار دارد شدیدم دیدیم با مشکلات فراوانی روبرو است که انتظار می‌رود مسئولان نگاه ویژه‌تری برای رفع این مشکلات و تامین خواسته‌های اهالی داشته باشند.

علاوه بر رنج مشکلات امکانات روستا یی بحران نبود فضای آموزشی مناسب برای ادامه تحصیل دانش آموزان می طلبد که مسئولان برای رفع این معضل با همت خیرین مدرسه ساز مدرسه ای درشان مردم روستای خیر آباد احداث نمایند.

دراین مراسم ظاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا و فرصت بسیار مناسبی برای دستگیری از افراد بی‌بضاعت و ایتام در جامعه و بهانه‌ای است تا از این عزیزان تجلیلی هرچند با ضیافت افطاری به عمل آید.

وی بیان کرد: این سفره ضیافت الهی به همت خیرین برپا شده است و امیدواریم این حرکت ماندگار در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

IMG_0055

IMG_20230410_182333

photo_۲۰۲۳-۰۴-۱۸_۰۵-۴۲-۱۵

photo_۲۰۲۳-۰۴-۱۸_۰۵-۴۲-۲۱

photo_۲۰۲۳-۰۴-۱۸_۰۵-۴۲-۳۳

photo_2023-04-18_05-47-54

 

مدیر کل کمیته امداد قزوین با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای نیکوکاری، همدلی، نوعدوستی و انقاق است تصریح کرد: احسان و نیکوکاری و یاری رساندن به محرومان و نیازمندان در این ماه پر فضیلت مورد تاکید دین مبین اسلام بوده و از اهمیت معنوی بالایی برخوردار است.

ظاهری ضمن تاکید بر برپایی ضیافت های افطاری توسط سایر نهادها و خیرین و مراکز نیکوکاری، یادآورشد: سفره افطاری نمادی از توجه به نیازمندان است تا این افراد، خود را از جامعه جدا ندانند و بدانند که در کنار آنها هستیم و احساس هویت کنند که نقش خود را بهتر در جامعه می توانند ایفا کنند و هم استعدادهای درخشانی بین آنها است و ماه رمضان بهانه ای است که به این افراد بیشتر توجه کنیم.

 

لیلا بیگدلی /قزوین

 

 

 

 

کدخبر: 885900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟