متخلف قطع درختان جنگلی دستگیر شد

به گزارش رکنا از اردبیل،  محمود قلی زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از دستگیری فردی متخلف در حین قطع درختان جنگلی با اره موتوری در منطقه سو‌ها به قصد سودجویی خبر داد و گفت: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی در حین گشت و کنترل در منطقه متوجه قطع درختان جنگلی شدند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: ماموران پس از شناسایی، این شخص را در حین ارتکاب جرم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

قلی زاده با اشاره به آمادگی و حضور همیشگی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در عرصه‌های ملی عنوان کرد: علیرغم تمام تلاش‌ها و اهتمام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی، بدون همکاری‌های مردمی امکان صیانت کامل از منابع طبیعی وجود نخواهد داشت و این مشارکت‌های مردمی است که می‌تواند از تجاوز و تخریب عرصه‌های ملی به طور ۱۰۰ درصد پیشگیری کند.

او ضمن تقدیر و تشکر از همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی استان در امر حفاظت و صیانت از منابع طبیعی خواستار بر خورد و تعیین مجازات سنگین با این چنین افراد و مخربین به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب منابع طبیعی و قاچاق فرآوره‌های جنگلی مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۳۹و ۱۵۰۴مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

 

کدخبر: 886404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟