استان اردبیل ظرفیت بالایی در میزبانی از مسابقات ملی و بین المللی دارد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل ،امیری دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور گفت ؛ فعالیت های منظم و پرشور هیات بدنسازی استان اردبیل باعث شد تا میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی را امسال در اردبیل شاهد باشیم .

وی تاکید کرد با توجه به ظرفیت های کم نظیر استان اردبیل در حوزه گردشگری و همچنین مراکز اقامتی ،تفریحی در کنار تیم خوبی که در هیات استان اردبیل فعالیت دارند اردبیل را یک میزبان خوب و ماندگار پیش بینی می کنم .

امیری یادآور شد سالن رضازاده اردبیل بدون شک زیبا ترین سالن میزبان مسابقات ملی است که امیدواریم شاهد یک مسابقات خوب و ماندگار را انجام دهیم .

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور یادآور شد در سه روزی که میهمان استان اردبیل خواهیم بود بیش از ۵۰۰ ورزشکار قدرتمند قهرمان ملی را در اردبیل خواهیم دید و این می تواند استان اردبیل را به عنوان یک قطب موفق میزبانی از مسابقات ملی و بین المللی کند .

وی درباره هیات استان اردبیل نیز تاکید کرد که این هیات بدون شک یکی از موفق ترین هیات های بدنسازی تاریخ اردبیل و شمال‌غرب کشور است و این ظرفیت جوانی رئیس هیات استان و دوندگی دلسوزانه دکتر انعامی آینده خوبی را برای ورزشکاران فراهم خواهد کرد .

انعامی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل نیز از اعلام آمادگی هیات در میزبانی از مسابقات انتخابی تیم ملی برای مسابقات آسیایی لبنان و مسابقات جهانی اسپانیا عنوان کرد و افزود تمامی ظرفیت های اقامتی و پذیرایی استان آماده برگزاری این رویداد تاریخی در رشته پرورش اندام در استان اردبیل است .

مولاخواه/

 

کدخبر: 886948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟