جوایز المپیاد ورزشی کارکنان مخابرات منطقه لرستان  اهدا شد

به گزارش رکنا از لرستان؛ مدیر مخابرات منطقه لرستان در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از کلیه واحدها و دست اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات گفت: فلسفه برنامه های ورزشی در مجموعه های اداری و اجرایی گسترش و اشاعه روحیه کار تیمی ، همدلی ، افزایش بهره وری نیروی انسانی ، صمیمیت ، ایجاد نشاط و توجه به مکارم اخلاق است و مهمترین اصل در این مسابقات حفظ و ارتقاء اخلاق و روحیه برادری و همدلی است .

شمسی فر افزود : با وجود همه مشکلات و کاستی‌هایی که بعلت عدم توازن درآمد ها و هزینه و کمبود نقدینگی با آن مواجه بودیم اما بعلت اثرگذاری بالا و مثبت ورزش در افزایش بهره‌وری در مجموعه در همه ابعاد توجه خوبی از نظر توسعه و ارتقاء زیرساختها و هم از لحاظ برگزاری مسابقات در تمامی گرایشهای ورزشی شده است و تلاش داریم در سال جاری نیز با کمک و مشارکت همه همکاران و توزیع سرانه ورزش در بین کلیه شهرستانهای استان بهتر از قبل در این خصوص گام برداریم .

وی گفت : سرمایه گذاری در بخش ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری بلند مدت است و حضور همکاران در عرصه ورزش باعث سلامتی ، نشاط و تقویت روحیه تیمی کارکنان می باشد و از مشارکت خوب همه همکاران بویژه عزیزان همکار در شهرستانهای استان در مسابقات المپیاد ورزشی سال گذشته تقدیر و تشکر نمود .

شمسی فر در ادامه به بیان توضیحاتی از فعالیت های ورزشی در طی2 ساله گذشته پرداخت که از آن جمله می توان به افزایش فضاهای ورزشی، گسترش ورزش های همگانی، اخذ مجوز و اجرای زمین چمن مصنوعی فوتسال در شهرستان خرم آباد ، برگزاری المپیاد ورزشی ویژه کارکنان بطور مستمر، و غیره اشاره کرد.

در ادامه فتح الله هدایتی دبیر کمیته ورزش و ریاست اداره رفاه ، بهداشت و سلامت مخابرات منطقه لرستان گزارش اجرایی و فنی این دور از مسابقات و همچنین گزارشی از خلاصه مسابقات را ارائه داد.

هدایتی ادامه داد: هیات‌های ورزشی کمک زیادی برای برگزاری این رقابت‌ها کردند و امیدواریم در دوره‌های آینده هم هیات‌ها همکاری بیشتری جهت برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها کنند.

در ادامه مهندس یوسف بهاروند مدیر فناوری اطلاعات و مجری برگزاری المپیاد ورزشی دهه فجر کفت : این رقابت‌ها به مناسبت دهه فجر در 7 رشته ورزشی ویژه همکاران برگزارشد و بیش از 100 تن از همکاران در این مسابقات شرکت کردند.

وی در پایان از زحمات و حمایتهای مدیر منطقه ، مدیر مالی و همه همکارانی که در برگزاری این المپیاد زحمت کشیدند تجلیل نمود .

درپایان این مراسم از ورزشکاران شاخص منطقه که در سطح کشور مقام برتر کسب کردند و تیمها و نفرات برتر حاضر در این مسابقات در بخش بانوان و آقایان با اهدای جوایز نقدی و لوح تقدیر تجلیل شد.

این گزارش حاکیست این مسابقات با هدف بالا بردن روحیه کارکنان و ایجاد نشاط در میان آنها در هفت رشته شامل شطرنج، فوتسال، والیبال ، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، طناب کشی و تیراندازی برگزار گردید.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 888694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟