هنر مدیریت شهری ایجاد طرح‌های  ماندگار است

به گزارش رکنا از قزوین ، غلامحسن اسلامی صدر به مناسبت سالروز گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی با اعضای شورای شهر اقبالیه دیدار کرد؛ سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین در این دیدار ضمن تأکید بر اهمیت نقش شوراها در توسعه شهر، تصریح کرد: توسعه فرآیند و جریانی رو به تکامل به منظور بهبود وضع موجود با توجه به نیازهای فرهنگی، مادی و معنوی جوامع انسانی است که باید با احترام به محیط‌زیست و قوانین آن صورت بگیرد تا آسایش برای شهروندان در زمان حال و آینده فراهم شود.

وی افزود: اعضای هر دوره از شورای شهر و شهردار باید تلاش کنند چند پروژه ماندگار در جهت توسعه شهری و رفاه عمومی در شهر ایجاد کنند که قابل دفاع باشد، طوری که بعد از گذشت چندین سال مردم از آن پروژه به خوبی یاد کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین اظهار کرد: هنر مدیریت شهری این است که پروژه‌های ماندگار در شهر تأسیس کند که در سال‌های متمادی منشأ اثر باشد، اگر پروژه‌ای خلاف جهت منافع مردم و شهر باشد قطعا ماندگار نخواهد شد.

اسلامی صدر در ابتدای این جلسه از پروژه‌های تصفیه‌خانه شرکت زرین لبن، کمربندی اقبالیه، فاز دوم باغ عمران، زمین چمن، جایگاه پسماند و پارک اقبالیه بازدید و از نزدیک در روند کار اجرایی پروژه ها قرار گرفت.

لیلا بیگدلی/قزوین 

کدخبر: 888729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟