دستگیری سارق مغازه با ۲۰ فقره سرقت در مراغه

به گزارش رکنا از هشترود؛ سردار "علی محمدی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در بازار شهر مراغه تیم ویژه عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و فنی و بررسی های همه جانبه سارق حرفه‌ای را در این رابطه شناسایی و با شگردهای خاص متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به ۲۰ فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی با همدستی ۳ نفر مالخر اعتراف کرد.

سردار "محمدی" خاطرنشان کرد: هر ۳ مالخر نیز دستگیر و از مخفیگاه سارق و مالخران مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از قبیل: یک دستگاه موتورسیکلت، انواع گوشی های موبایل، انواع کیف و لباس و ... کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اعلام اینکه در بازسازی صحنه سارق از مغازه ها، اصناف و کسبه بازار به صورت ویژه از عملکرد پلیس در خصوص شناسایی و دستگیری به موقع سارق و تامین نظم و امنیت در سطح شهرستان تشکر و قدردانی خود را اعلام داشتند، تاکید کرد: با بالا بردن دانش انتظامی و توجه به توصیه های پلیسی می توانند در کاهش وقوع سرقت نقش به سزایی داشته باشند و کسبه و مالکان مغازه ها نیز با مراقبت بیشتر و تجهیز مغازه ها به سیستم ضد سرقت، مانع هرگونه وقوع سرقت از مغازه توسط سارقان خواهند شد.

 

اسماعیل رحیمی / هشترود 

کدخبر: 888926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟