استاندار چهارمحال و بختیاری توسعه متوازن صنعت را خواستار شد

به گزارش رکنا از شهرکرد:  غلامعلی حیدری در دیدار با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: در حالی که برخی استان‌ها از نظر ایجاد صنایع به ویژه صنایع بزرگ و مادر اشباع شده‌اند اما استان‌های کمتربرخوردار نظیر چهارمحال و بختیاری نیازمند توجه جدی نسبت به استقرار صنایع بزرگ است.

وی ادامه داد: توسعه صنعت در کشور باید بر اساس آمایش سرزمینی انجام گیرد و در این میان بی‌شک حق استان ما نیز باید لحاظ شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش موثر توسعه صنعت در اشتغالزایی جوانان، تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است با ایجاد فرصت‌های شغلی نرخ بیکاری را در استان کاهش و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم.

حیدری حضور میدانی مدیران برای رفع مشکلات و موانع فراروی استان را از مهمترین برنامه‌های در دستورکار استان اعلام کرد و گفت: به فرمانداران ۱۱ گانه استان ماموریت داده شده تا با حضور میدانی و نظارت از نزدیک بر امور شهرستان خود در رفع موانع موجود گام‌های موثری بردارند.

وی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را از دیگر برنامه‌های استان برشمرد و گفت: انتظار می‌رود وزارت صمت در این خصوص مشوق‌های بیشتری ارائه دهد.

مصیبی دهکردی - چهارمحال و بختیاری

کدخبر: 890141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟