برخورد تویوتا با پژو ۲۰۶ با یک فوتی و ۲ مصدوم در مراغه

به گزارش رکنا از هشترود؛  سرهنگ " توحید فارسی " در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اعلام یک فقره تصادف شدید در یکی از محور های مواصلاتی شهری، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ و کارشناسان پلیس راهور به همراه عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 وی در ادامه افزود: این حادثه در اثر برخورد یک دستگاه خودروی تویوتا با یک دستگاه پژو ۲۰۶ بوده که متأسفانه راننده خوروی تویوتا به علّت شدّت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داده و راننده ۲۰۶ و سرنشین تویوتا نیز مصدوم و در بیمارستان بستری شده اند.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور، تغییر ناگهانی مسیر از سوی راننده خودروی پژو ۲۰۶ و عدم توانایی راننده خودروی تویوتا در کنترل وسیله نقیله، ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

 

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه وسیله های نقلیه به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز این گونه حوادث تلخ پیشگیری می کند لذا از رانندگان عزیز درخواست می شود تا این قوانین را با جدیّت تمام مورد توجه قرار دهند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

کدخبر: 890573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟