اقدامات بسیج منشا تحولات بزرگی در کشور بوده است

به گزارش رکنا از لرستان؛ فرهاد زیویار در این پیام آورده است: تشکیل ساختار بسیج به عنوان یک تشکیلات عظیم مردمی یک حرکت عظیم در جهت تحقق آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و امروزه به شجره طیبه ای تبدیل شده است که ملت های دیگر نیز ازآن بهره ها برده و در راه استقلال خویش از آن متنعم شده اند.

در این پیام آمده است: همانگونه که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرمودند بسیج لشگر مخلص خداست که این فرمایش معظم له تمامی ابعاد بسیج را در بر می گیرد، تلاش و مجاهدت در مسیر ایجاد زیرساخت ها و پیشرفت یکی از نیازهای اساسی کشور است که با تشکیل سازمان بسیج سازندگی در کنار سایر دستگاه های خدمتگزار، این مسیر هموارتر شده است.

استاندار لرستان تصریح کرده است:آنگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به زیبایی عشق، ایمان، بصیرت و همت را روح و جوهره بسیج سازندگی برشمردند و به غیر از اینها هیچ عامل دیگری نمی تواند زمینه ساز این خدمات بی شائبه باشد اقدامات و خدمات بزرگ بسیج سازندگی در سالیان متمادی از زمان تشکیل آن، منشا تحولات عظیمی در حوزه های مختلف کشور شده که برای همگان مبرهن است و این چیزی به جز عشق و ایمان نمی تواند باشد.

زیویار افزوده است: عشقی که در خدمت به خلق خدا متجلی شده و ایمانی مخلصانه، که شاکله این نهاد انقلابی و مردمی است.

وی اظهار داشته است: سالروز تاسیس سازمان "بسیج سازندگی" برگ زرینی در تاریخ ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همانگونه که تاکید شد به یک الگو برای بسیاری کشورها مبدل شده است.

زیویار در پیام خود اضافه کرده است: بی شک با اتکال به الطاف الهی و رهنمودهای مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) با هم و همگام با آحاد ملت ولایت مدار در جهت نیل به اهداف و آرمان های انقلاب که همان ساخت ایرانی ممتاز و معنوی و اتصال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حکومت ولی عصر(عج) می باشد، گام بر می داریم.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 891024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟