افزایش تعاملات علمی و فنی دانشگاه شهرکرد با شرکت پتروشیمی لردگان استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش رکنا از شهرکرد-

دکتر یاسر پیرعلی در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه پتروشیمی لردگان برای فراهم سازی این بازدید و نشست، هدف از این بازدید را افزایش تعاملات بین دانشگاه و صنعت در استان چهارمحال و بختیاری  دانست.

 رییس دانشگاه شهرکرد و اعضای هیات علمی دانشگاه در این نشست با برشمردن توانایی ها و ظرفیت های دانشگاه شهرکرد در زمینه های IT، مشاوره وروانشناسی ( آسیب های  کار و خانواده)، تربیت بدنی، محیط زیست(آلودگی هوا، پسماند و تصفیه فاضلاب)، آموزش، آزمایشگاه ، تدارکات و پشتیبانی  و سایر نیازمندی های شرکت پتروشیمی لردگان، گفتند: دانشگاه شهرکرد در این زمینه ها می تواند با این شرکت همکاری نماید.

دکتر یاسر پیرعلی در بخش دیگری از سخنانش  با اعلام آمادگی جهت اختصاص یک دفترکار در دانشگاه شهرکرد به شرکت پتروشیمی لردگان، ضمن یادآوری مسئولیت اجتماعی صنایع، حضور دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در این شرکت را اقدامی  برای افزایش همکاری های دانشگاه با صنایع استان دانست.

رییس دانشگاه شهرکرد گفت: ما در صدد هستیم تا تعدادی از دانشجویان مستعد را در قالبی تحت عنوان عمان سامانی بورسیه نماییم و شرکت پتروشیمی لردگان می تواند از این طریق،  نیروهای ماهری را آموزش و بکارگیری نماید.

مهندس غلامرضا صمدی  رییس مجتمع پتروشیمی لردگان نیز در سخنانی ضمن خوش آمدگویی به رییس دانشگاه شهرکرد و همراهان، از افزایش تعامل میان دانشگاه و صنعت استقبال نمود و گفت: متاسفانه ارتباط صنعت و دانشگاه برقرار نیست و آموزش نظری نیروی کار استفاده چندانی برای آنها  ندارد و نیاز به آموزش های عملی دارند.

 رییس مجتمع پتروشیمی لردگان  ضمن برشمردن نیازهای این شرکت، از اختصاص دفتر به این شرکت، دریافت خدمات مشاوره و روانشناسی جهت جلوگیری از آسیب های ناشی از کار و حمایت از خانواده، تامین تدارکات وخدمات فنی، مسایل محیط زیست، آلودگی هوا، پسماند و تصفیه فاضلاب، آموزش، آزمایشگاه و خدمات تربیت بدنی  از سوی دانشگاه شهرکرد استقبال کرد.

مصیبی دهکردی - چهار محال و بختیاری

کدخبر: 891940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟