به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی  صنعت ، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری - سرپرست صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون با هشت گروه تجاری از کشورهایی از جمله پاکستان، لیبی، نیجریه، روسیه، افغانستان، چین، عراق و ... مذاکراتی برای معرفی محصولات صادراتی از استان مانند موکت، فولاد، بادام و ... در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی انجام شده است.

فضل‌الله رحمتی از برپایی غرفه معرفی توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران خبر داد و افزود: پنج مجمع اقتصادی استان شامل اداره‌کل صمت، شهرک‌های صنعتی، اتاق بازرگانی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و گمرک در این نمایشگاه حضور دارند.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: تاکنون با هشت گروه تجاری از کشورهای از جمله پاکستان، لیبی، نیجریه، روسیه، افغانستان، چین، عراق و ... مذاکراتی برای معرفی محصولات صادراتی از استان مانند موکت، فولاد، بادام و ... انجام شده است.

وی تاکید کرد: مقرر شد گروه‌های تجاری که در این نمایشگاه برای معرفی توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری با آن‌ها مذاکره صورت گرفته است به استان سفر کنند و بتوانیم زمینه صادرات محصولات به این کشورها را فراهم کنیم.

هزار و 200 بازرگان خارجی در قالب ۵۷ تیم تجاری میهمان پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی هستند.

مصیبی دهکردی - چهارمحال و بختیاری

کدخبر: 892900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟