ارسال دعوتنامه برای 50 هزار گیلانی /حضور خادمان حرم رضوی در نقطه صفر مرزی

به گزارش رکنا از گیلان، اسحاق مژدهی مسئول کانون جوانان رضوی گیلان، در نشست خبری خود  با اصحاب رسانه  استان گیلان ضمن اشاره به نقش مهم خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی و حضور پر شور هم استانی ها  اظهار کرد: خادمین حرم امام رضا (ع) که با خود پیامی از درس های انسان ساز رضوی دارند در قالب کاروان زیر سایه خورشید وارد گیلان خواهند شد و با میزبانی  17 شهرستان گیلان در 60 نقطه گیلان حضور پیدا خواهند کرد. 

مژدهی از اجرای 300 عنوان برنامه متنوع توسط کاروان زیر سایه خورشید در سطح  استان خبر داد و گفت :  از مهم ترین  برنامه های دهه کرامت حضور کاروان زیر سایه خورشید در بین روستاییان مشغول کار در شالیزارها و زمین های کشاورزی استان گیلان خواهد بود.

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان از برپایی مراسم بزرگ استقبال خادمین رضوی در شهر  رشت خبر داد و افزود : این استقبال  بزرگ در تاریخ پنجشنبه 4 خرداد  از میدان صیقلان به سمت حرم مطهر فاطمه اخری رشت برگزار می‌شود.

وی با اعلام برنامه های ویژه در دهه کرامت گفت: از دیگر برنامه های ویژه این ایام میتوان به اعزام  اولین کاروان 45 نفره از بیماران صعب العلاج محروم استان برای زیارت حرم مطهر رضوی در تاریخ 4 خرداد، جشن عبادت دختران( من مثل معصومه) در تاریخ 7 خرداد، حضور کاروان نذر شفا در محلات محروم استان، پخت و توزیع  4 هزار غذای متبرک در سطح استان اشاره کرد. 

ایشان همچنین از حضور کاروان زیر سایه خورشید در نقطه صفر مرزی گیلان خبر داد و اعلام کرد : خادمین حرم رضوی علاوه بر حضور در جای جای استان و در بین مشتاقان ، برای ایجاد روحیه معنوی در بین مرزداران غیور گیلانی به نقطه صفر مرزی گیلان نیز خواهند رفت.

 مرجان گودرزی /گیلان

کدخبر: 894504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟