هشترود میزبان خادمین حرم رضوی "زیر سایه خورشید"

به گزارش رکنا از هشترود؛ رجب محمود زاده در گفتگو با خبرنگار  رکنا در تشریح برنامه های این مناسبت فرخنده و متبرک گفت: این برنامه ها از روزشنبه هفته آینده بعد از استقبال از خادمین آستان قدس رضوی در جلوی فرمانداری شهرستان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور در گلزارشهدای شهرستان و ادای احترام به آرمان های شهدای گرانقدر و  تجدید پیمان با خون  سفر کردگان به حریم الهی از برنامه های اولیه  حضور این عزیزان در شهرستان هشترود می باشد.

محمود زاده تصریح کرد: برای دو روزی که خادمین عزیز مهمان مردم خونگرم و ولایی شهرستان هشترود هستند برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است که تمامی اقشار جامعه از حضور این کاروان و پرچم متبرک آستان قدس رضوی بهره کافی خواهند برد و متنعم خواهند گردید.

مسئول جشن های سراسری زیر سایه خورشید شهرستان هشترود  اضافه کرد: دیدار با امام جمعه محترم شهرستان حجت  الاسلام والمسلمین حاج آقا جعفریان  ، شرکت در مراسم ویژه  خواهران که به همت بسیج خواهران و سایر تشکل های بانوان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) تدارک دیده شده است از برنامه های دیگری است که با حضور خادمین عزیز آستان قدس رضوی انجام خواهد شد.

محمود زاده با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید در بخش نظر کهریزی نیز برنامه هایی خواهند داشت افزود: به همت بخشدار بخش نظر کهریزی و حوزه مقاومت بسیج این بخش ، برنامه ویژه ای در شهر نظر کهریزی و یکی از روستاهای بخش نظر کهریزی یعنی روستای زیبای  "نخود آباد"  برگزار خواهد شد‌ و یک ویژه برنامه دیگری در آن روستا اجرا خواهد شد  که بعد از نهایی شدن به اطلاع  عموم خواهد رسید.

محمود زاده   در ادامه به برنامه های روز دوم حضور خادمین محترم در شهرستان هشترود اشاره کرد و گفت: دیدار و عیادت از بیماران بستری در بیمارستان امام حسین (ع) و تجلیل از مدافعان سلامت ، و همچنین دیدار با خانواده های معظم شهدا، وجانبازان جنگ تحمیلی به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران ، حضور در امام زادگان شهر هشترود، افتتاح مرکز فرهنگی قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی ، و حضور در جشن بزرگ دختران "زهرایی" به همت اداره آموزش و پرورش از دیگر برنامه  هایی که با حضور خادمین  عزیز و شرکت مردم ولایت مدار و عاشق اهل بیت (ع) انجام خواهد شد.

رجب محمود زاده در ادامه گزارش خود به برگزاری مراسم ویژه در مسجد جامع شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: جشن میلاد حضرت  امام رضا (ع) بعد از نماز مغرب و عشا با حضور خادمین عزیز وگرامی و باشرکت مردم شریف شهرستان هشترود در مسجد جامع با اجرای برنامه های مختلف مذهبی و معنوی برگزار خواهد گردید.

وی متذکر شد: شرکت کنندگان در این مراسم بعد از زیارت پرچم متبرک حضرت ثامن الحجج ، اقلام متبرکی  را از دست خادمین آستان قدس رضوی به عنوان تبرک دریافت خواهند نمود.

مسئول شبکه جوانان و جشن های سراسری زیر سایه خورشید شهرستان هشترود در پایان از زحمات و همکاری امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه هشترود، دادستان محترم شهرستان هشترود  و کلیه ادارات دولتی و انقلابی که در برنامه  ریزی  و اجرای برنامه  ها همکاری و مساعدت صمیمانه  داشته و دارند کمال تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است : این مراسمات طی  روز های ۶و ۷ خرداد ماه در شهرستان هشترود انجام می شود .IMG_20230523_090133_432

 

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

کدخبر: 894988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟