لباس پلیس،لباس شرف و خدمت است

به گزارش رکنا از هشترود ؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر "آل هاشم" در مراسم تحلیف و اخذ سردوشی فراگیران دوره 105 آموشگاه علمی تخصصی ولیعصر(عج) تبریز ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت:به تمام فراگیران این آموزشگاه تبریک می گویم که در دهه کرامت که آغازش ولادت حضرت معصومه(س) و پایانش میلاد شمش الشموس امام رضا(ع) هست مفتخر به اخذ سردوشی  شده و خود را برای 30 سال خدمت آبرومندانه و شرافتمندانه در مجموعه فراجا آماده خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروهای مسلح در قلب مردم جای دارند،گفت:پلیس به عنوان نماد نظم و قانون مداری در جامعه بوده و لباس پرافتخار پلیس،لباس عزت، شرف و خدمتگزاری برای آحاد جامعه است.

امام جمعه تبریز به سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود:روز سوم خرداد، روز خدایی است که خداوند الطافش را شامل حال ما کرد و خرمشهر را از دست دشمن بعثی و صدام لعین آزاد کرد.

وی به اهداف دشمن در راه اندازی و ایجاد جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت:مهمترین اهداف دشمن از جنگ براندازی نظام و انقلاب و همچنین تجزیه ایران و دست یابی به منابع نفتی بود که در سایه مجاهدت رزمندگان اسلام نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: دشمنان در حال حاضر نیز دست از شیطنت و خباثت برنداشته اند و با ایجاد فتنه ها گوناگون قصد دارند مردم را از نظام حاکمیت دور سازند که باید ملت با وحدت و انسجام کامل و اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این اجازه را به دشمنان ندهند.

دکتر"آل هاشم" به جریانات و اغتشاشات پائیز سال 1401 اشاره کرد و گفت:در حوادث سال گذشته شاهد بودیم که وحدت مردم و نیروهای مسلح به ویژه رشادت و از جان گذشتگی ماموران انتظامی نقشه شوم دشمنان را ناکام گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان ضمن قدردانی از فرمانده آموزشگاه علمی تخصصی ولیعصر(عج) و تمامی فرماندهان و کارکنان و فراگیران آموزشی خاطرنشان کرد:لازم می دانم در این فرصت از سردار "رادان" فرمانده فراجا به جهت انتصاب سردار"محمدی" فرزندی از این دیار را به عنوان فرمانده انتظامی استان تشکر و قدردانی کنم و از سردار "عبدی" فرمانده سابق انتظامی استان به خاطر تلاش ها و خدمات ارزشمندش سپاسگزاری می کنم.

گفتنی است، در این مراسم از خانواده معظم شهدا،فرماندهان نمونه و نماینده سردوشی بگیران با اهداء لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

کدخبر: 895023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟