مددجویان کمیته امداد گرمی ۲ برابر میانگین استانی

به گزارش رکنا از اردبیل،  علیرضا حسین نژاد مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در دیدار با فرماندار گرمی با بیان اینکه بیش از هفت درصد جمعیت استان اردبیل تحت حمایت کمیته امداد هستند، اظهار کرد: این درحالی است که ۱۴ درصد جمعیت شهرستان گرمی مددجو بوده و تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

وی افزود: ۲۳ درصد خانوارهای شهرستان گرمی تحت حمایت کمیته امداد هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از ساخت ۶۵۰ واحد مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد و اظهار کرد: از ۴۰۱ واحد مسکونی در حال ساخت توسط بنیاد علوی در استان اردبیل تعدادی در شهرستان گرمی احداث می شود که امیدواریم امسال در اختیار خانوارهای فاقد مسکن قرار بگیرد.

حسین نژاد بیان کرد: علاوه بر این بنیاد مسکن برای حل مشکل مسکن نیازمندان مبلغ ۲ میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن به مددجویان ساکن روستاها پرداخت می کند.

فرماندار شهرستان گرمی نیز در این دیدار با تاکید بر پرداخت تسهیلات کم بهره به نیازمندان بیان کرد: نه تنها در حوزه اشتغال اجازه ندادیم تا ریالی از سهم اعتبارات شهرستان برگشت بخورد بلکه در دولت سیزدهم سعی بر محرومیت‌زدایی و کمک به گروه‌های آسیب‌پذیر است.

حسین مولایی با تقدیر از همکاری بنیاد علوی، بنیاد مسکن و سپاه در ساخت مسکن برای مددجویان و نیازمندان اضافه کرد: در قالب نهضت ملی مسکن نیز زمین برای اقشار نیازمند تأمین شده و ۵۵ نفر از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.

 

کدخبر: 895488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟