تشکیل شعبات تخصصی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ حجت‌الاسلام سعید شهواری در جلسه ستاد مقاومتی لرستان با تاکید بر اینکه بهتر است به دنبال اجرای فرامین مقام معظم رهبری و رفع موانع تولید باشیم، اظهار کرد: بدون تردید رفع موانع و رونق تولید، فراهم‌سازی زمینه اشتغال و ازدواج جوانان و مهار تورم افسار گسیخته، نیاز به عزم جدی دارد.

وی افزود: در راستای حمایت جدی و اثر بخش سرمایه‌گذاری و تولید همچنین به منظور تحقق شعار سال باید مشکلات واحدهای تولید برطرف شود .

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه در یک جنگ اقتصادی و تحریم ناجوانمردانه قرار داریم، افزود: از این‌رو حمایت، صیانت و تامین امنیت برای سرمایه گذاری از جمله وظایفی است که در این مقطع از زمان عهده‌دار هستیم.

شهواری بیان داشت: امروز با همفکری و تفاضل نظر مفید و سازنده تا جای ممکن مشکلات پرونده های مطروحه واحدهای تولیدی را برطرف خواهیم کرد.

وی، تشکیل این جلسات را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی دانست و افزود: برای حمایت بخش تولید و خصوصی جلسات مرتبط برگزار خواهد شد بنابراین دستگاه های متولی باید به وظیفه خود نسبت به اجرای مصوبات عمل کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه در پرونده‌های مرتبط روسای بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشته باشند، افزود: عدم اجرای مصوبات به عنوان ترک فعل قابل پیگیری است و برای حمایت از تولید برخورد قانونی می‌شود و برای هر مصوبه باید مدیر اجرایی تعیین شود.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 898982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟