محل جمع آوری زباله های شهری باید ساماندهی شود

به گزارش رکنا از هشترود؛ فرماندار هشترود  در این جلسه خواستار ساماندهی محل جمع آوری زباله های شهری شد و افزود: شهرداری برای اینکه این زباله ها در مزارع و زمین های مجاور   پراکنده نشود هرهفته باید عملیات دفع این زباله ها را  انجام دهد .

علی توری ادامه داد: اداره محیط زیست ودیگر ادارات متولی هم باید نظارت کافی در این مورد داشته باشند تا مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

فرماندار هشترود در ادامه به لایروبی   رودخانه های داخل روستاها   نیز اشاره  کردو گفت: در این زمینه بخشداران باید دهیاران را ملزم نمایند که حتما لایروبی رودخانه های داخل روستاها  در اولویت قرار بگیرد و  در این موضوع جدیت نشان دهند.

علی رضا توری با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا از شهرداری خواست که در جمع آوری زباله های شهری تمام نقاط شهر را  مد نظر قرار دهد واز  خدمات شهری شهرداری بخواهد که به تمام نقاط شهر در زمان جمع آوری زباله ها رفته   و تمام باکس های  زباله را خالی نمایند .

وی تصریح کرد:  چون فصل تابستان است  گرمای هوا باعث می شود در اثر عدم جمع آوری زباله از یک محل، بوی نا مطبوع و ناخوشایند آن زباله ها  ،  اهالی کوچه و خیابان را آزرده خاطر نماید و مشکلات زیست محیطی هم برای اهالی محل خصوصا بچه ها داشته باشد.

وی متذکر شد: از طرفی هم  سگهای بلاصاحب و دیگر حیوانات  جهت پیدا کردن غذا   زباله هایی که  در محل و خیابان ها رها شده اند پخش می کنندو  این هم نوعی  آلودگی زیست محیطی به وجود می آورد و مشکلاتی برای اهالی  ایجاد می نماید.

فرماندار هشترود در ادامه از دستگاه های متولی و اعضای کار گروه خواست که در اسرع وقت مکانی را برای جمع آوری نخاله های ساختمانی مشخص نمایند و برای مردم نیز اطلاع رسانی کنند که کسانی که نخاله ساختمانی دارند در آن محل نخاله ها را تخلیه نمایند . 

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

کدخبر: 901628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟