طرح “نجم” در ۲۲ مرکز آموزش فنی و حرفه ای همدان اجرا شد

به گزارش رکنا از همدان، وهب مختاران  اظهار داشت: طرح نظارت جامع مهارت «نجم» با حضور بازرسان اعزامی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با هدف ایجاد ظرفیت‌های جدید آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای، همگام با سراسر کشور در استان همدان اجرا شد و ۲۱ مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان های استان همدان توسط ارزیابان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بازدید و بررسی شد.

وی ادامه داد: این طرح در چهار مرکز شهرستان همدان، ۲ مرکز بهار، سه مرکز ملایر، ۲ مرکز نهاوند، سه مرکز اسدآباد، ۲ مرکز تویسرکان، ۲ مرکز رزن، یک مرکز درگزین، یک مرکز فامنین، یک مرکز کبودرآهنگ و همچنین در مرکز هتل داری شهرستان همدان عملیاتی شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: در این طرح ظرفیت ها و قابلیت های مراکز آموزش فنی و حرفه ای مورد ارزیابی دقیق قرار می گیرد و چالش ها، مشکلات مراکز و فضاهای مازاد آموزشی شناسایی و برای استفاده بهتر از آنها برنامه ریزی می شود.

مختاران، نظارت کارآمد و اصلاح گر را از دیگر اهداف طرح نجم برشمرد و گفت: اجرای این طرح کیفیت‌بخشی به آموزش‌های مهارتی را در پی خواهد داشت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان یادآور شد: یکی از رویکردهای مهم در فعالیت مراکز آموزشی فنی و حرفه ای، آموزش اشتغال محور است تا کارآموزان با دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای بتوانند جذب بازار کار شوند.

 

 

کدخبر: 903736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟