دستگیری سارقان حرفه ای خانه باغ ها و اماکن خصوصی در مراغه

 به گزارش رکنا از هشترود؛ سرهنگ " توحید فارسی " در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خانه باغ، اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه کاره در حوزه استحفاظی پاسگاه آیت ا... غفاری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه با انجام کار های اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیسی و انجام گشت زنی های هدفمند شبانه روزی دو سارق سابقه دار را دستگیر و به مقرّ انتظامی دلالت دادند.

 این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان در بازجویی های صورت گرفته تاکنون به ۶ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه باغ، ساختمان های  و اماکن خصوصی اعتراف و از مخفیگاه آنها مقادیر قابل توجهی اقلام و وسایل شامل: ۲۰۰ کیلوگرم انواع میلگرد، ظروف مسی و آشپزخانه، انواع سیم کابل و... کشف شد.

سرهنگ " فارسی " با بیان اینکه متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: از قرار دادن اموال و وسایل با ارزش در مواقعی که از خانه باغ ها استفاده نمی نمایند خودداری نموده و با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین های مدار بسته و حفاظ محکم درب ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

اسماعیل رحیمی /هشترود 

 

 

 

 

 

کدخبر: 904635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟