استقرار موکب های جشن بزرگ غدیر در خیابان کاشانی

به گزارش رکنا از چهارمحال و بختیاری :حجت‌الاسلام عابدین کاظمی‌نیا در جلسه هماهنگی برگزاری جشن عید غدیر که در سالن شهید مردانی استانداری برگزاری شد، تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی برای برگزاری جشن غدیر در مناطق مختلف استان به‌ویژه بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد پیش‌بینی شده است.

وی به تمرکز برنامه‌های مرتبط با جشن غدیر شهرکرد در چهار نقطه از بلوار آیت‌الله کاشانی اشاره و تصریح کرد: بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای برگزاری مطلوب این برنامه همکاری و جوایز ارزنده‌ای را برای بخش‌های مختلف آن اختصاص دهند.

وی یادآور شد: از ساعت ۱۶ برنامه جشن غدیر در بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد آغاز، مردم از ۱۷:۳۰ به‌سمت چهارراه هواپیمایی هدایت و ساعت ۱۸ در چهارراه دولت (استانداری) حاضر می‌شوند و تا ساعت ۲۴ ادامه دارد.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اطعام مردم در کنار تبیین فرهنگ غدیر در روایات توصیه شده است از همین ور نه تنها تلاش می شود در کنار جشن های عید غدیر فرهنگ امامت و ولایت را بیش از پیش تبیین کنیم بلکه در تلاشیم تا از شرکت کنندگان بخوبی پذیرایی شود.

کاظمی نیا خاطرنشان کرد: برای کودکان هم جشن بادکنک ها پیش بینی شده است و بعد از نماز مغرب و عشا جنگ شادی در نظر گرفته شده است.

مصیبی دهکردی - چهارمحال و بختیاری

کدخبر: 905910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟